Musty Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 schtili prosjekt.. har lyst til å gjøre no sånt sjæl, men har aldri tid/utstyr/arbeidslyst osv... De beina til hden, hva er det? Det ser ut som om de er laget av sånne gardinstenger.. sånne som det er sånne små glider-greier inni.. (mener å huske at det heter en Kirsch K-skinne, men det vet vel ingen andre som vet likevel (ja, jeg har jobbet i gardinbutikk )) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) 1. han duden på bildet, det er ikke meg... bare sånn så folka veit det... for han duden så rimlig f***a ut.... 2. jeg tror at det er sånn kishacalbob k-stenger, jeg fant dem på roterommet... da jeg så den var det bare "MIN!" og den passa helt exelent 3. jeg hadde nesten ingenting klart når jeg begynte på detta... fant no isopor i garagen løp ned på maxbo, kjøpte fugeskum... Endret 5. september 2004 av alexern Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hva heter det materiale du har i bunnen? er det metall eller sånn matteform? leter etter sånn i metall.. Endret 6. september 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
alexern Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 hvis du leser litt lenger tilbake vil du se at jeg nevnte det... men jeg kjøpte det på bilxtra for 179kr 110x65cm. det er vel en slags plast regner jeg med Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 det er en q-tec strømmforsyning, type 400W. omtrent alle modellene dems er i gull lakk og jeg syns den er helt ypperlig... Jaja, i det minste SER de bra ut Vet det er mye rare meninger om dette merket, selv har jeg aldri testet disse så det er nok mer enn grei nok til det meste... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ja, jeg er helt suverent fornøyd med min, den leverer det den skal og den støyer lite... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Denne skal følges med på Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjempefine, men de ter ikke alle bildene som virker... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 the coolkid Skrevet 07/09/2004 : 22:17 kjempefine, men de ter ikke alle bildene som virker... gikk nettopp igjennom alle bildene, og de ser ut til å funke fint hos meg... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) hmmm.. får prøve på nytt da.. *edit: nå virka alle bildene... Endret 8. september 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 har sånn smått begynt å lage planer til vannblokka og tanken jeg skal ha i kassa mi... men jeg veit ikke om no sted jeg får tak i kobber blokker til å lage det av... noen veit om no?? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 veit det ikke er en arbeidsteging men ville nok tatt noen bredere ytterkanter Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 klart det jeg bare viser hvordan jeg skal ha vannstrømmen til å gå. kan hende jeg finner på no annet, men på den typen så kommer vannet rett ned på cpu'en Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg vil på det sterkeste anbefale å lage blokk etter Skrue's tdx-klonemetode. Det er en enkel metode som gir deg en blokk som yter svært godt. Designen du viser på tegninga er vel mye brukt, men av "forrige generasjon" vannblokker. "Det enkleste er ofte det beste!" Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 right! I'l sjekk in to det Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Synes fortsatt dette kabinettet ligner på en båt jeg ikke no galt i det! kiip øpp de gud wørk! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nice work! Denne har jeg lyst til å få med meg siste finish på Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå