alexern Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 update med bilder av katodene! med blits uten blits de lyser ganske bra, det er vanskelig å få det frem på bildene. men når det er helt mørt lyser det ut overalt... så de kommer nok til å funke helt party i den andre kassa! Lenke til kommentar
Gone Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg får også "båt-følelse" av å se på det prosjektet her. Når får vi update da? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 skal prøve å få til en ganske fet update til kvellen... skal test montere alt i kassa Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 skal prøve å få til en ganske fet update til kvellen... skal test montere alt i kassa Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fin lys effekt i front! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hoho, fan for fart på deg da. Som det ble sagt tidligere, det er ikke alle som har muligheten for det. Likte det kabinettet ditt litt (tenker det på det i skum). Beina til harddisken var også søte. Jeg får bare avslutte med å si at det er en sann tragedie at jeg ikke er noe flink med hendene mine, slik at jeg blir nødt å se hva dere andre gjør på. På den andre siden hadde jeg sikkert ikke hatt noe videre med tid til dette heller Stå på. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 dette skal jeg følge med på. men hvorfor ikke sølv utenpå og. det er så kult. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 illvit Skrevet 03/09/2004 : 18:32 dette skal jeg følge med på. men hvorfor ikke sølv utenpå og. det er så kult. fordi jeg syns at sølv utpå blir for kjedelig... må ha no med litt fart i , bare ikke hvit, grå, svart etc... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 update folkens! i dag har jeg satt alt inn i den nye kassa og sjekka at alt passer, så derfor har jeg ikke giddi å fiksa ledning styret eller lagt katodene på sine riktige plasser... bare montert testa og det funka utrolig bra!! nå er det nok ikke så lenge til jeg begynner på toppen, jeg er raskere enn lynet har vel egentlig ikke no mer å si da, annet enn at jeg syns det blei ganske fett Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Blei fint med dei plass løsningane du hadde! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 nå er det nok ikke så lenge til jeg begynner på toppen, jeg er raskere enn lynet Det er vel meg du kaller lynet, da! Dette blir bra det, Alexern! Jeg er spent på å se hvordan det blir med den utsiden din.. Hva har du tenkt å bruke som bein? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hva har du tenkt å bruke som bein? Stolbein? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) karamba Skrevet 03/09/2004 : 22:47 QUOTE (alexern @ 03/09/2004 : 22:16) nå er det nok ikke så lenge til jeg begynner på toppen, jeg er raskere enn lynet Det er vel meg du kaller lynet, da! Dette blir bra det, Alexern! Jeg er spent på å se hvordan det blir med den utsiden din.. Hva har du tenkt å bruke som bein? hehe, du er nok passende til å være lynet ja... jeg tenkte på no enkelt, eller om jeg i det heletatt skal ha bein... eventluelt no med vibrasjons demping... gummi knotter eller no... Endret 5. september 2004 av alexern Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette var veldig kult!! Selvgjort er velgjort kan man vel si... Stå på!! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 update folkens! i dag har jeg satt alt inn i den nye kassa og sjekka at alt passer, så derfor har jeg ikke giddi å fiksa ledning styret eller lagt katodene på sine riktige plasser... Den strømforsyningen var snasen da. Gull liksom. Det er mulig du har nevnt det, og jeg rett og slett ikke har sett det, men hva for en strømforsyning var det? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 det er en q-tec strømmforsyning, type 400W. omtrent alle modellene dems er i gull lakk og jeg syns den er helt ypperlig... Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 veldig bra arbeid,når begynner du med resten? kul mod,stå på Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Først av alt, et ganske så herlig bilde av trådstarter Alex sorry, måtte bare Ellers må jeg bare si at dette ser kjempebra ut! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hehe, stakkels... jaja, gir han oss bilder fra åpne mapper, er det jo hans egen skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå