Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hehe, ikke så voldsomt mye tror jeg...

det er vel delta vifta som tar mesteparten av vekta :p

selve ducten er lagt av en vannkanne trakt og veier nesten ingenting, men den er sikra slik at den ikke skal ødelegge no, og blokka skal nok ikke løsne fra cpu'en...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, ikke så voldsomt mye tror jeg...

det er vel delta vifta som tar mesteparten av vekta :p

selve ducten er lagt av en vannkanne trakt og veier nesten ingenting, men den er sikra slik at den ikke skal ødelegge no, og blokka skal nok ikke løsne fra cpu'en...

jeg tenkt på prosjektet jeg dahh..:p

Lenke til kommentar

hehe, ja daså... my bad :p

var ute å satt den på vekta nå, den veier kanske så nøyaktig 3,9kg, ikke så aller værst eller hva?

grunnen til at den er litt tykk er at jeg skal prøve å få litt lyd isolasjon ut av det :yes: og jeg har i tillegg lakka innsiden, sølv for mest mulig refleksjon av katodene, også har jeg fått tak i litt "gulvbeleg", dere skjønner når dere ser bildet :p

alexern_031.jpg

alexern_032.jpg

alexern_033.jpg

med blits

alexern_034.jpg

uten blits

skal ikke lakke utsiden før jeg har lagd toppen også, så lakker jeg dem samtidig. for best resultat.

Endret av alexern
Lenke til kommentar

tja...

det skal vel egentlig ikke være no båt, det er ment som en stor trakt, på en måte... :p

og utsiden skal ikke ha sølv lakk, det skal være en svart krakelerings spray, med rødt under sånn at det ser ut som det røde sprekker ut igjennom det svarte, det gir en stilig effekt... litt vanskelig å forklare...

Lenke til kommentar

Likte godt det gulvbelegget ditt! Hvor fikk du tak i det? Jeg har tidligere forhørt meg om dørkplater i alu (altså the real deal), men det ble litt i drøyeste laget.. Jeg regner med at den greia di er av vinyl?

Det er godt å se at det er noen som har hurtig progressjon på workloggene sine! Enkelte av de andre loggene her i forumet er jo så vannvittig langtrekkelige :roll:

Krakeleringslakken høres ut som en god idè. Blir spennende å se hvordan det blir!

Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27/08/2004 : 13:38

Likte godt det gulvbelegget ditt! Hvor fikk du tak i det?

jeg kjøpte det på bilxtra, det koster 179kr for 110 X 65 cm

det står at det er alu.folie, men det er det ikke, men det er nok ikke vinyl, det nermeste jeg kan tenke meg er plastikk... litt mellom stiv/myk... :p

det er nok litt vanskelig å lime, siden det er forholdsvis stivt, men det er bare og skru det fast :thumbup:

Endret av alexern
Lenke til kommentar

jeg har jobba litt med bryter panelet mitt i dag, borra ut hull og tegna opp hull til ei vifte. plata skal slipes til den er helt matt og fin, pga. av den plexi plata jeg fant er full av riper og hakk, og da vlir det bedre om den er matt :yes:

036.jpg

de som er oppmerksomme, legger merke til at jeg skal bruke en led som restart knapp :) ikke noen spesiel grunn til det men jeg syns at det så litt funky ut :p

(og det var lett tillgjenelig... :p )

Lenke til kommentar

virkelig heftig med komentarer her... :dontgetit:

har nettopp bestilt følgende fra microplex:

• 1stk. katode innverter
  • 2stk. blå kald katoder, 30cm

:D

tror jeg skal test montere hk snart, og ta noen bilder med det kortet jeg skal bruke... også skal jeg lage egne fronter til cd og dvd, slik at de lakeres i samme finish som resten av kassa :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...