Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fikk litt penger i jula så nå har jeg nettopp bestilt meg et par deler sånn at jeg kan komme meg litt videre i vannkjølinga, og kanskje få ferdig den iløpet av januar.

 

ja det blir et mål å bli ferdig med vannkjøling i løpet av januar! :thumbup:

 

tinga jeg bestilte:

  • pumpe, hydor L20
  • 2 sunbaem acryl blå 120mm vifter

siden min supplier og epoxy har gått tom og ikke kommer til å ta inn mere av det har jeg et lite problem der ja... for finne på no spenne :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk litt penger i jula så nå har jeg nettopp bestilt meg et par deler sånn at jeg kan komme meg litt videre i vannkjølinga, og kanskje få ferdig den iløpet av januar.

 

ja det blir et mål å bli ferdig med vannkjøling i løpet av januar! :thumbup:

 

tinga jeg bestilte:

  • pumpe, hydor L20
  • 2 sunbaem acryl blå 120mm vifter

siden min supplier og epoxy har gått tom og ikke kommer til å ta inn mere av det har jeg et lite problem der ja... for finne på no spenne :hmm:

Hei... hvordan går det med kabbisen da? (Båt'n :p )

 

Har ikkje sett mye til denn siden skummtopp'n...

Lenke til kommentar

var innom en male foretning i dag da!

å yes da, der hadde de epoxy :D

 

så nå må jeg bare få rævva i gir å begynne å jobbe litt igjen ;)

 

tror jeg skal få mekka litt på det denna uka her, så det blir nok en update sånn ca rundt årskifte :p

 

edit: også kom foresten pumpa og vifter og stash i dag så da er det i boks ;)

Endret av alexern
Lenke til kommentar

ja, skal ikke lage hele fra grunnen av men jeg skal ikke kjøpe fra microplex eller no sånt no tenkte jeg...

 

edit: ford_noz jeg er kanskje halvferdig med toppen nå... og bunn må få et par lag til med epoxy slik at det ikke er no småhull i glassfibernettingen

overflata skal helst være ganske glatt :)

Endret av alexern
Lenke til kommentar

noe som jeg la merke til på hydor L20 pumpa er at det ikke er noen bryter på den, så det går etter plugg and play prinsippet, det er noe som jeg finner meget uaktuelt, å sette den inn og dra ut hver gang pc'en går på og av...

 

da kommer spm'et, noen som veit om en bryter av no slag som kanskje er sterk nok til å tåle 230V?? som jeg da kunne ha fiksa inn på 230V kretsen får å slippe ut og inn hele tida...

 

jeg har mekka et delvis lag med glassfiberduk på toppen nå men det jeg brukte til å "male" det med hadde ikke no voldsomt limende effekt så jeg må kjøpe no nytt :hrm:

det så plutselig veldig mye bedre ut når dette kom på og hvis etterspørselen er stor så kan jeg slenge ut noen bilder ;)

Endret av alexern
Lenke til kommentar

Så bra ut det :thumbup:

 

noen som har ide på hva jeg kan bruke som grill eller no?

Over til grillen. Det kunne kanskje funket med en slik?, eller en av de andre her ;)

 

edit: leste ikke at du ikke hadde tenkt å kjøpe griller :blush: , men hvis du ombestemmer deg kan de jo være et alteranativ. :)

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

fant meg perfekt netting i dag, den skulle egentlig brukes til å armere, hvis det har kommet hull i bilen pga. av rust eller no, og man skulle sparkle det...

 

den er veldig finmasket og av sånn styling grill type, ganske tøff og jeg må si det selv :yes:

 

073.jpg

 

074.jpg

 

075.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...