alexern Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 eller ikke... har hatt delta i et halvt år nå... orker ikke mer får ikke sove med den på nei... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 trenger jo ikke ha den på for fulle faen da om natta eller skru den av.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) har jo seffningen ikke på fult da... er du gal... jeg bruker sånn opplegg som fulgte med hovedkortet, core center heter det... men det bråker fortsatt ganske godt da... Endret 20. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 tenker jeg skal blåse litt liv i prosjektet igjen denna uka her... tirsdag eller onsdag så skal jeg ut å kjøpe litt mere av den glassfiberduken også skal jeg få ferdig toppen. (prøve i det minste) etter det er vel det eneste jeg mangler: - å lage tank. - bestillga fra microplex. - å fikse I/O panel bak. stay tuned for more Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) okå liten update jeg har mekka alt sammen inn i den nye kassa nå, og det meste står montert sånn det skal være... utenom vannkjøling... men det kommer I dag har jeg vært å kjøpt mere glassfiberduk og den malinga som jeg skal bruke. men før jeg får mekka det så må jeg få tak i epoxy... tenkte at jeg skulle stikke å fikse det på mandag... og i går så fikk jeg mekka meg I/O panel fra det gamle kabinettet så det er ikke så langt ifra ferdig. jeg har ikke hatt batteri til kameraet før i dag, så jeg legger ut noen bilder seinere i kveld når jeg har fått tatt dem og lagt dem inn på pc snakkes folkens Endret 27. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 okey, time for the bilder... foreløpig kan dere se at jeg bare har brukt maskerings tape til å feste diverse med og det har blitt en heftig runde med stripsing rundt om kring... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Nice. Skal du tette den øverste delen så ikke noe lys slipper ut? Endret 27. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 seffningen... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Så bra ut det. Har du lagd et "rom" av plexi rundt ramen? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Viftene står ikke løst vel? Jævlig nice det du har gjort til nå! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ble bra det Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 hehe, nai ikke helt løst... de er stripsa fast... litt midlertidig løsning til jeg får inn feste ramma til viftene... detta er bare en midlertidig testing... jeg må jo ha det ut når jeg skal gjøre meg ferdig med litt ting og tang... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe, fin tegning på veggen.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 veit... ei jente i klassen tegna den... hu mente at jeg måtte henge den opp slik at alle kan se den... nå ligger den jo til og med på nettet... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 har de siste dagene små sysla litt med noen små detaljer. jeg har mekka ledsa og av/på bryter i frontpanelet, er litt usikker på om jeg vil ha en restart knapp der også har jeg fått fiksa ferdig det I/O panelet bak eller hva enn det heter jeg vurderer om jeg skal bruke de samme sølvplatene rundt I/O panelet eller om jeg kanskje skulle hatt plexi eller alu. til og med?? også over cd/dvd i front har jeg lagt en stort stykke av sølvplatene for å dekke det medste av kabelrotet( er faktisk ikke så voldsomt mye av det nå ) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 jeg hadde egentlig planer om å begynne på tanken i dag men så fant jeg ut at jeg må jo ha pumpa først for å få de vitale målene... så det blir nok ikke no tank før etter jul dessverre... Vågebu Skrevet 27/11/2004 : 20:25 Så bra ut det. Har du lagd et "rom" av plexi rundt ramen? hva mener du? det er et vindu der, men rammen er lagd av alu? ... illvit Skrevet 28/11/2004 : 12:58 woow var ble stor hehe, veit! den blei litt i største laget... i bredden kunne ikke ha gjort så mye men jeg kunna ha kutta mye i lengden, men jeg vil ha litt stor plass, sånn til vannkjøling og slikt no nå har jo oddarne84 stappa alt det jeg har og litt til inn i shuttle... men det er jo klaringene på mm'ern og det vil ikke/orker ikke jeg å drive med Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ser jeg et MSI KT600 hk der? har et selv... kult prosjekt.... Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 kt 600 delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå