Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker jeg skal blåse litt liv i prosjektet igjen denna uka her...

 

tirsdag eller onsdag så skal jeg ut å kjøpe litt mere av den glassfiberduken også skal jeg få ferdig toppen. (prøve i det minste)

 

etter det er vel det eneste jeg mangler:

 

- å lage tank.

 

- bestillga fra microplex.

 

- å fikse I/O panel bak.

 

stay tuned for more :cool:

Lenke til kommentar

okå liten update

 

jeg har mekka alt sammen inn i den nye kassa nå, og det meste står montert sånn det skal være... utenom vannkjøling... :( men det kommer ;)

 

I dag har jeg vært å kjøpt mere glassfiberduk og den malinga som jeg skal bruke.

men før jeg får mekka det så må jeg få tak i epoxy... tenkte at jeg skulle stikke å fikse det på mandag...

 

og i går så fikk jeg mekka meg I/O panel fra det gamle kabinettet så det er ikke så langt ifra ferdig.

 

jeg har ikke hatt batteri til kameraet før i dag, så jeg legger ut noen bilder seinere i kveld når jeg har fått tatt dem og lagt dem inn på pc ;)

 

snakkes folkens ;)

Endret av alexern
Lenke til kommentar

har de siste dagene små sysla litt med noen små detaljer.

jeg har mekka ledsa og av/på bryter i frontpanelet, er litt usikker på om jeg vil ha en restart knapp der :hmm:

065.jpg

 

også har jeg fått fiksa ferdig det I/O panelet bak eller hva enn det heter :ermm:

jeg vurderer om jeg skal bruke de samme sølvplatene rundt I/O panelet eller om jeg kanskje skulle hatt plexi eller alu. til og med?? :p

066.jpg

 

også over cd/dvd i front har jeg lagt en stort stykke av sølvplatene for å dekke det medste av kabelrotet( er faktisk ikke så voldsomt mye av det nå :) )

067.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg hadde egentlig planer om å begynne på tanken i dag men så fant jeg ut at jeg må jo ha pumpa først for å få de vitale målene... så det blir nok ikke no tank før etter jul :( dessverre...

 

 

Vågebu Skrevet 27/11/2004 : 20:25

  Så bra ut det.  Har du lagd et "rom" av plexi rundt ramen? 

 

hva mener du? det er et vindu der, men rammen er lagd av alu? ...

 

illvit Skrevet 28/11/2004 : 12:58

  woow var ble stor 

 

hehe, veit! den blei litt i største laget... i bredden kunne ikke ha gjort så mye men jeg kunna ha kutta mye i lengden, men jeg vil ha litt stor plass, sånn til vannkjøling og slikt no ;) nå har jo oddarne84 stappa alt det jeg har og litt til inn i shuttle... men det er jo klaringene på mm'ern og det vil ikke/orker ikke jeg å drive med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...