sofarot Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ser nice ut detta her! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 i dag har jeg pussa og fiksa på blokka sånn at alt passer. finishen du ser på bildene er ikke sånn det ser ut når jeg ser på den vanlig, og den kjennes helt glatt, nesten som et veldig mykt lommetørkle med og uten blits... jeg har testa blokka og den er vanntett, jeg har ikke testa den i pc'en men bare med springvann. men da slipper jeg å vente helt til jeg får pumpe og tank. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Najjs! Ursäkta om du redan tagit upp det, men varför har du den extra biten plexi som sticker ut på blocket? //LD Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 det er sånn at den skal passe til socket A... og alu. plata jeg fant var ikke større en den minste siden... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 de skruene minna mistenkelig om sånne jeg har på skateboardet Lenke til kommentar
alexern Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) det stemmer jeg har en følelse av at katodene mine ikke lyser som bra som de skal... kan det komme av at jeg har mange vifter og litt diverse? Endret 31. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 på grunn av en mindre penge mangel får jeg ikke bestilt pumpe og vifter før etter jul. det passer egentlig greit siden den delen jeg skal bruke til å feste blokka med ikke er inne hos microplex nå for tiden. da kommer jeg til å bestille følgende: pumpe: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC41008 2 vifter: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBUVF120BL cpu feste: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC21109 jeg kunne sikkert ha lagd et eget feste men da kommer jeg til det at jeg ikke har sånne fjærer, og at det hadde kosta ikke så langt ifra det samma uansett. og da bestiller jeg heller bare det feste. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) hvis du vil spare litt penger så kan du jo ta en titt her Edit: prisen har blitt satt opp med 10 spenn Endret 17. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
alexern Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 jeg kunne gjort det.... men de viftene er ikke 120mm og med porto fra en annen butikk i tillegg så hadde det nok blitt rundt samme prisen... det jeg skal bestille kommer på 600kr inkludert porto. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 de tilbudsviftene der har kun 25cmh, så og si ingenting Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 de tilbudsviftene der har kun 25cmh, så og si ingenting Dom är å andra sidan väldigt stilla. Kan varmt rekommendera dom då jag testat 2 stycken. Bra pris/prestanda/lydnivå... //LD Lenke til kommentar
alexern Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) jippey! har fått meg dremel nå så nå kommer jeg til å jobbe litt med diverese små ting som skal på kassa! edit: ey, det her var jo innlegg nr 200 Endret 11. november 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 driver å små surer med litt løsninger på hvordan ting skal ligge ann selvom det meste er klart... også holder jeg på med de plexibitene som skal inn rundt om kring... men før jeg kan begynne å få epoxy på toppen så må jeg nok ha en runde til med skum... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Høres kjent ut... Lykke til, og stå på! Det lønner seg å ikke gi opp selv om ting blir vanskelig! Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det meningen at plexien skal stå så mye utenfor? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Hadde sikkert vert en idè å hatt to 120mm vifter på radiator *edit* to 120 mm DELTA Endret 15. november 2004 av lolminator^ Lenke til kommentar
alexern Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 skal jo ha 120mm da leser ikke folka innlegga her...?? dere er karnsjø bare bilde tittere? og hvilken plexi stikke ut? den på blokka? i tilfelle ja, Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg mente delta vifte da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå