alexern Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) dette blir mitt første forsøk på å lage et kabinett( eller hva vi skal kalle det??) så vi satser på at det går bra... jeg har ikke no digital kamera så foreløpig for dere nøye dere med mobil bilder... skal prøve å få låne et kamera foreløpig bare en kladd med fugeskum.... dette er slik jeg kan tenke meg at det vil bli det kommer til å bli noen updateter denne uka, men så drar jeg på ferie i 3 uker men etter det så skal det nok begynne å skje skaer og ting den kommer til å bli luft kjølt pga. pengemangel i forhold til vannkjøling Endret 22. februar 2005 av alexern Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 PAINTPOWAH! Er det ikke laget flere kabbiser i skum her? Lag vannkjøling selv hvis du ikke har penger, som alle oss andre! (Sier ikke at alle dere andre er like lens som meg! ) Spennende though! Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ok dette må eg nok følge ned på Dette kan nok bli mykke bra ja Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ser bra ut Skal følge med på denne.. Btw. Litt inspirert av Karamba ? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 i dag har jeg fått separert skummet fra isoporen og jeg har tetta små hull og hulrom... det kommer til å komme en update seinere i kveld med bilder, det blir den siste før jeg drar på ferie i 3 uker... litt kjipt men vi snakast til kvellen Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) hehe, dette blei litt seint, men jeg fikk lånt et digitalt speilrefleks kamera så dette kommer til å bli supre bilder bilde plass de overflødoge klumpene er for å dekke hull og hulrom... bilde plass ellers er jeg veldig fornøyd på grunn av rein så drar jeg ikke på ferie før til lørdag eller søndags kvellen så da blir det kanskje en liten update til, da har jeg nok fått på glassfiberet Endret 20. august 2004 av alexern Lenke til kommentar
alexern Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 når jeg tenker meg om er det bildet der gedigent... burde bare hatt linken til det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 1536x1024 Les reglene for worklog gutt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 å ta et lynkurs i "image size" i photoshop! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) sånn nå har jeg fiksa det... i dag skal jeg prøve meg på glassfiber, skal fikse utsiden av kabinettet så det kommer til å bli en liten update i kveld Endret 10. juli 2004 av alexern Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gleder megtil å se fortsettelsen! *Følger med videre* Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Du vet øverst å worklog-siden står det en sticky; http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=176409 LES DET!! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) jeg har lest det... er ny her... så da blir det litt tabber i starten men jeg skal prøve å rette opp det meste Endret 10. juli 2004 av alexern Lenke til kommentar
Flames Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Noen små feiltak gjør vel ikke noe, men les stickyer.. er ofte ganske lurt. Hvordan går det med prosjektet? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) jeg hadde vondt i hodet og kasta opp på kvelden i går så jeg fikk ikke updata, men det er bedre nå. også har jeg fått kjøpt meg digital kamera nikon coolpix 3200 test av coolpix 3200 nok om det... jeg har funnet ut at glassfiber ikke er min sterke side... bilde 1 som dere ser, er dette mildt sagt helt jævlig og jeg tror jeg skal prøve no annet enn den type glassfiber neste gang... det var forsjåvidt ikke så vannskelig å jobbe med men det herda altfor fort et lite bilde av den generele formen... det er ganske langt ca 60cm bilde 2 merk dere tyveri alarmen.... Endret 20. august 2004 av alexern Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Var ikke et videre spennende topic-navn du hadde. Reultatet av "utskjæringen" ble jo fet! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg kommer meg ikke inn på siden med bildene... Hva gikk galt med glassfiberen? Hvilken type glassfiber brukte du? Epoxy eller polyester? Jeg brukte en WestSystems Epoxy med herder 206, som er sakteherdende. Med den fikk jeg 30 - 40 min arbeidstid. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 hmm spesielt... bildene funker helt fint hos meg... det gikk vel ikke no galt med glassfibern, men det bare så møkk dårlig ut... jeg brukte "quick glassfiberplast", minnet om en slags overseig hårgele... og den var så godt som herda i løpet av 5 min... http://www.forvirra.com/upload/img/kabinett3.jpg --- bilde 1 http://www.forvirra.com/upload/img/kabinett4.jpg --- bilde 2 http://www.forvirra.com/upload/img/kabinett5.jpg --- genrel form.... prøv det med copy og paste i address baren da??? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 bare liten melding. i dag drar jeg på ferie og blir borte i 3 uker men etter det så kommer det til å bli jobba mye mer effektivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå