bergaloevera Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har brukt GetDataBack og rekonstruert en god del bilder jeg fikk slettet på harddisken min... men det virker som om alle bildene er blitt korrupte eller no.. Få ikke åpnet dem i standardprogrammet i windows... Står bare forhåndsvisning ikke tilgjengelig... Jeg vil ikke tro bildet er HELT borte... finnes det noe program som viser det som finnes av informasjon i filen og ikke bare gir feilmelding? Vil da tro at det er kun deler eller fragmenter av bildefilen som er ødelagt som gjør at jeg ikke får sett dem... Noen som vet om et program som er litt "røffere" slik at jeg kan få åpnet bildene og sett hvertfall det som er igjen av bildeinformasjon i dem? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 please..? finnes det ikke no sånt? bildene er VIKTIGE for meg... Noen måte å fikse de sånn at de blir lesbare igjen da? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Høyreklikk på bildet og velg: Edit. Da komme (som regel) Paint opp med bildet ditt. Hva slags filtype er bildet? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Bruk Acdsee. Har brukt forskjellige versjoner av det i 4 år uten problem. Tror det ligger trial vesjon på www.download.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå