Valent Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har tenkt å kjøpe vapochill Pe (kabinettet) det jeg lurer på er følgende: følger det med strømforsyning? er den bra å overklokke med? bør jeg kjøpe den? har en 3.2 ghz for øyeblikket.. Er den støyete? det følger ikke med hovedkort vel? takker for svar. nb: mange spørsmål Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) følger det med strømforsyning? Nei. er den bra å overklokke med? Ja. bør jeg kjøpe den? Har du ikke erfaring med ekstrem vannkjøling og peltier, nei? Har du drevet mye med oc og skal nå de virkelige frekvensene, ja. Er den støyete? Ja. det følger ikke med hovedkort vel? Nei. Uff så slitsomt. Endret 6. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 hehe. er det mer støyette enn en vanlig cpu kjøler når man tenker på db? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ja. 35dB når du har alt på det laveste... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) hehe. er det mer støyette enn en vanlig cpu kjøler når man tenker på db? Det spørs hva du mener med "vanlig" kjøler da. Noen av boxedviftene er jo stille, men noen høres. Tror denne ligger en del over "vanlig" støynivå. Edit: slått på målstreken. 800 posts Endret 6. juli 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 faen ass.. så det er ikke verdt å kjøpe altså.. hva med den andre som er ekstern? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Skal du ha et system som ikke bråker noe inni granskauen kan du bare glemme fasekjøling. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) hadde lyst på vapoen egentlig.. tenkte jeg kanskje kunne nå 4 ghz.. edit: leifen Endret 6. juli 2004 av Valent Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kjøper du bra vannkjøling tror jeg ikke det skal være noe problem. Ihvertfall ikke om du setter på et peltierelement. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 aner ikke hva en peltimeter er for noe, og jeg har ikke peil på vannkjøling, har vurdert å kjøpe sånne sett, men de overklokker ikke så alt for mye Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 du kan komme LANGT med vannkjøling... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 med vannkjøling generelt.. seff vil du ikke få minus temps.. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 vet du om noen guide til å få de beste komponentene? altså, med tanke på nesten hele settet? tank,pumpe,rør, osv..? og hvordan sette det hele sammen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=167092 http://www.netconnection.no/lucys/vannfaq.html http://www.spodesabode.com/content/article/watercool Kan anbefale DangerDen komponenter, har god erfaring med det. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 med vannkjøling generelt.. seff vil du ikke få minus temps.. Er det ikke mulig å nå minus med killer pelt? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 med vannkjøling generelt.. seff vil du ikke få minus temps.. Er det ikke mulig å nå minus med killer pelt? joda, men ikke uten....seff Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Tror nok at vannkjøling kan være en bra begynnelse for deg da. Hvis du vil spare deg litt slit ang deler som passer hverandre og slikt, så kan du jo kjøpe Asetek sittsett. Antarctica heter det. Yter meget bra. Dette settet kan du få med de kjølerne du vil, altså cpu-blokk, chipset-blokk, og vga-blokk, eller bare cpu.. alt etter hva du trenger. Du får den også med 1*12cm radiator eller 2*12cm radiator, der sistnevnte gir bedre kjøling til vannet i systemet. Her ville jeg begynnti allefall:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå