Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Ifølge Itavisen.no er Neonode ute. Noe som har lyst på? Edit: Nå er linken fikset. Endret 6. juli 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) du er vel ikke klar over at linken din fører til en QXL annonse for en radiostyrt bil? korrekt adresse: http://www.itavisen.no/art/1303913.html?PH...06170cb6312ff5d Endret 6. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
eblth Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Den er jo litt tøff, men har jo ikke funksjoner nok til å måle seg med andre telefoner på markedet nå... Men er jo en snerten sak, venninnene får nok sansen for den... Og grunnen til forsinkelsen skal også være lavt budsjett ifølge intervju med Magnus Goertz (skaper'n selv) i bladet Mobil... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Neonode var sinnsyk den gangen den egentlig skulle komme ut... Men nå, joa skjermen er jo 262 000 farger men bortsett fra det da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tja, hadde jo vært en fin gave til dama Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har litt lyst på den mobilen.Den har jo et kult design.Håper ikke prisen blir alt for stiv eller overpriset. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Overpriset kommer den garantert til å bli pga penger som er lagt i å lage denne mobilen + utsettelse.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Fin gave til dama? Tja... Tja..dama ønsker seg en "stilig" mobil...å jeg må ærlig si at den er stilig Endret 6. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tja, hadde jo vært en fin gave til dama Da blir hun nok glad Eller det burde hun bli Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Eller det burde hun bli Agred Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Fin gave til dama? Tja... Tja..dama ønsker seg en "stilig" mobil...å jeg må ærlig si at den er stilig Dama mi hadde mest sannsynlig kalt meg for en nerd hvis jeg kjøpte noe sånt til hu Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Fin gave til dama? Tja... Tja..dama ønsker seg en "stilig" mobil...å jeg må ærlig si at den er stilig Dama mi hadde mest sannsynlig kalt meg for en nerd hvis jeg kjøpte noe sånt til hu Stakars deg da.... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Eeeeehhhh.......Hengern dere helt med i svingene eller?? 256.000 fagrer, 88 gram ( !!), Mp3 spiller ++++ HVILKEN telefon idag slår denne? Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Eeeeehhhh.......Hengern dere helt med i svingene eller?? 256.000 fagrer, 88 gram ( !!), Mp3 spiller ++++ HVILKEN telefon idag slår denne? Pressmeddelande från Neonode: N1 har börjat säljas ifølge dette noe uklare intervjuet med en ansatt hos neonode kommer telefonen til å bli lansert uten "mms, wap, gprs, e-post, ir-mjukvara, html-läsare, Active Sync samt möjlighet att ha personliga teman i telefonen." Dette skal riktignok kunne "aktiveres" ved bruk av software oppdateringer, men når en legger til den hastigheten neonode ser ut til å jobbe med så... Det er en god del telefoner som slår dette ganske greit Jeg har rett og slett bare gitt opp hele neonode, og det skal en del mere til enn dette intervjuet og disse ryktene om lansering til for å få meg på sporet igjen! :!: Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser lekker ut men 'kan' jo ikke en dritt sammenlignet med en del av dagens telefoner. Altfor få features til å være en 'kul' telefon idag. For 1,5 år siden derimot hadde den jo vært kongen! Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 bli lansert uten "mms, wap, gprs, e-post, ir-mjukvara" Det der er skikkelig ille ut (med forbehold om misforståelse av mobil.se ...) Nå har de jobbet med den i 2 år (i allefall etter at den ble offentlig, sikkert et par år før det også). Hvor lang tid vil de bruke på å implementere noe de ikke klarte implementere på de to årene... noen som tror de klarer det på noen måneder...? Og, hvis noe er galt med mobilen, hvem stoler på kundeservice hos Neonode da...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå