Gå til innhold

MÅ være pålogget på microplex.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var faktisk ute for dette en gang. Husker ikke hva det var, men prøv å ikke bruk link eller gå dit fra favorittene. Skriv inn http://www.microplex.no . Hvis det funker, legg til på nytt i favoritter og fjern den gamle linken.

Ellers kan du prøve å tømme internett-cachen, samt slette coockies og log.

Som sagt husker jeg ikke hva problemet var hos meg, men mener bestemt at det var noe av ovennevnte som løste problemet.

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er synd at man ikke kan legge ting i handlekurven uten å logge seg inn med en bruker. En ganske stor svakhet ved webshoppen til microplex synes jeg.

absolut enig og jeg liker heller ikke at siden skal være så "hakket" opp som den er, dessuten har de altfor mange overfladiske detaljer og mye hvitt unøvendig mellomrom på siden (etter å ha lest web design usability forstår du)

Lenke til kommentar
Men jeg synes det er synd at man ikke kan legge ting i handlekurven uten å logge seg inn med en bruker. En ganske stor svakhet ved webshoppen til microplex synes jeg.

dette har aldri iritert meg. har bare gode erfaringer med microplex. unntatt når jeg ikke fikk en kabel jeg bestilte. men den fikk jeg som brevpost noen dager senere.

og en defekt vare som etter min mening brukte alt for lang tid der borte oss microplex

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...