Gå til innhold

Ny pc, men kun pci-slot?!

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny pc for ett par mnd siden med integrert skjermkort. Har i det siste begynt å interessere meg for litt spilling og fant ut at jeg måtte ha meg ett nytt grafikkort. Åpna pcn å fant bare pci slotter. Er ganske ny innen data meg jeg har fått med meg såpass at agp kort er dominerende på markedet.

What to do :hmm: Fins det no bra pci kort å oppdrive?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært innom å sett der før. Er Sapphire Radeon 9200 Atlantis 128mb noe å gå for, fungerer det greit med nyere spill?

du kan spille cs hvertfall... det er dårlig kort men det funker vel!!

av de jeg ser der er det ente gainward gfx 5200, eller det du sa...

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar
Har vært innom å sett der før. Er Sapphire Radeon 9200 Atlantis 128mb noe å gå for, fungerer det greit med nyere spill?

Nei, det fungerer ganske dårlig til nyere spill, spesielt hvis det er PCI versonen av kortet.

Jeg foreslår at du skaffer deg et hovedkort med AGP og heller skaffer deg et skjermkort etter det om du er ute etter å kjøre nyere spill på en grei måte.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Nei, det fungerer ganske dårlig til nyere spill, spesielt hvis det er PCI versonen av kortet.

Jeg foreslår at du skaffer deg et hovedkort med AGP og heller skaffer deg et skjermkort etter det om du er ute etter å kjøre nyere spill på en grei måte.

:yes: uten tvil

Lenke til kommentar

Hva slags hovedkort har du? Du har vel kanskje en ferdigbygget PC? De pleier å ha integrerte skjermkort.. Får ned prisen litt..

Men uansett, det er IKKE verdt å få ett PCI-skjermkort, det vil ikke hjelpe, ihvertfall ikke mye. Eneste muligheten er nok å skifte hovedkort og få deg et AGP skjermkort.

Lenke til kommentar
Har en medion p4 2,8 ghz. funker det å sette inn et hvilket som helst hovedkort eller er det noe jeg bør sjekke først?

du kan kjøpe et vilket som helst hovedkort med støtte får pentium. er nok det beste du kan gjøre også.

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...