T.F.T Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hei, jeg har et uforklarlig problem her. det hender nesten hver gang jeg rebooter. forrige gang jeg skrudde på pc`n merket jeg at sensitiviteten var gått ned. aner ikke hvorfor. i kontrollpanel - mus sto Hastigheten på musa på det samme som før jeg restarta pc`n. et annet uforklarlig problem er at det tar lengre tid å "stryke ut" noe med backspace knappen en før rebooten. noen ganger går sensen opp, andre ganger ned, ved reboot. men ingen ting er forandret i kontrollpanelet for musa. jeg har Logitech mouseware innstallert dette er utrolig irriterende p.g.a at jeg jo som de fleste andre har en fast sens i cs Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har hatt et annet problem med min Microsoft Intellimouse 4 (tilt); Hver gang jeg holdt på med f.eks. Cubase VST og software mixeren jeg bruker med E-MU 1820, ble innstillingene i musedriveren forandret - helt uten grunn, og jeg kunne knapt scrolle opp og ned i websider. Så det er ikke bare Logitech.. jeg liker begge merkene godt, og har mus fra begge. Prøv å re-installer driveren, kjøre antispy programmer og antivirus, fjern programmer du aldri bruker eller ikke har behov for, tøm TEMP mappen, kjør Regclean eller annet program som renser registry o.s.v. Kanskje du bør resette BIOS om du har formattert og re-installert OS'et nylig? Håper du finner ut av det, jeg vet mer enn godt hvor frustrerende det kan bli. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 takk for tipsene, jeg holder på nå. hva gjorde du for å fikse problemet/ hvilket av de øvre punktene hjalp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå