ezcey Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg skal, i sammenheng med jobben prøve å få opp en noenlunde system slik at vi kan holde orden på cd'ene gjennom en nettside. I hovedsak vil jeg at det skal kodes i php, og at informasjonen lagres i en MySQL database, og lurer på hva jeg skal ta med i dette scriptet. Foreløpig har jeg tenkt på følgende funksjoner : Administratorpanel: Legge til kategori (Operativsystem, Programvare, Drivere, Diverse) Legge til felt i kategori (cd nr, cd tittel, plassering, backup-plassering) Legge til CD Legge til CD: <form> skjema med følgende felter: CD Tittel Ingress Øvrig informasjon (f.eks hvis cd'en inneholder flere programmer) Lisenskode® Kategori Cd Nummer Plassering (cd'ene skal plasseres i bokser) Backup plassering (de viktigste cd'ene skal tas backup av og gjemme bort) Andre funksjoner: Søk-funksjon Noen som har ideer til hva annet som kan legges til for en brukbart script? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det finnes mange script som dette på nettet, da en kikke på google.com og hotscripts.com så får du sikker mange god ideer. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 var innom der før jeg la inn innlegget, men uten å finne noe på søkene mine. Ingen som har forslag til endringer\forbedringer? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Noen som har ideer til hva annet som kan legges til for en brukbart script? Nei... ser ut som du har fått med mye. Det er jo til syvende og sist den som skal bruke scriptet som vet hva som må til. Og i dette tilfellet er dette deg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Lag systemet selv. Det er så mye lettere og gøyere. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Er du fortsattinnteresert i et skript? Har nå brukt hele helgen på å mekke et, med alt det du sa. Ferdig med "Beta" versjonen, snart klar for "release", Svar på dette innlegget om du er innteresert! ("Er bare glad for å la meg lære php ved å hjelpe andre!") EDIT: Ops, postet i feil post..... Har ikke tatt med alt det du ville ha..) Endret 26. september 2004 av robgar Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 har egentlig hatt et ferdig en stund.. men ser gjerne på ditt også .. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Se i vei, beklager for bryderiet. Tror ikke det er noe svære greier. Se siste post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå