kristoffer1989 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Det største problemet jeg har på det kameraet jeg har nå er at det er for stort og tregt pluss at jeg kunne tenke meg litt mer en 2 mill. pixler. SÅ...beste ganske kompakte kamera med 4 mega pixler++ må som sagt være lite og lett. pluss at det MÅ ha god baterilevetid. Har vel mulighet for å bruke en sånn 3-5 tusen tenker jeg..... men har bestemt med for kjøpe ddet i butikken jeg jobber i (fotoland) for den er helt overlegen på sørvis pluss at jeg har en mann jeg virkelig kan stole på i forhold til alt innen kameraet. så en sånn 3-5 lapper i butikken da.. trenger ikke "ALLE" instillinger men jeg vil gjerne ha litt scenes eller programmer da... har sett litt på casio exilim z40 og olympus mju 410.. men har jo hørt så mye pes om bildene til z40en så har noen noen andre alternativer...merke har ikke så mye å si. Hilsen fotoland arbeider på 14 år med litt peiling på kamera Endret 6. juli 2004 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 er det ingen som vil hjelpe meg a... jeg trenger seriøst hjelp her Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 er det ingen som vil hjelpe meg a... jeg trenger seriøst hjelp her Herregud mann, det har så vidt gått en time siden forrige post fra deg. Det er ikke alle som sitter med dataen hele tiden da. Les også retningslinjene pkt. 10 før du "bump'er". Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det finnes noen hundre sånne poster på forumet. Leit litt, ikke lag nye poster for alle problemer! Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Anbefaler Z40... her får du mye for pengene..... Sjekk også Itavisen.no, de hadde nettopp en enkel test av det! Lykke til! Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 ok sorry ble kansjke LITT for ivrig ja....men skal ta en titt på den itavisen sin test ja.... får vente å se om det kommer in noe mer... og lete litt...takk i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå