co2 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg skal installere XP på nytt og står nå inne i installeringen. Der kan jeg velge mellom å installere, slette partisjon osv? Hva gjør jeg her for å formatere? sorry, har glemt alt sammen.. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Du sletter partisjonen, creater den igjen og så formaterer du. Create er viktig, ellers kan den bli "borte", og du kan få litt merkelig rekkefølge på partisjons-bokstavene dine. Kirikiri Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg skal installere XP på nytt og står nå inne i installeringen.Der kan jeg velge mellom å installere, slette partisjon osv? Hva gjør jeg her for å formatere? sorry, har glemt alt sammen.. Litt seint ute Men det du kunne ha valgt var å installere. Deretter får du spørsmål om å formatere partisjonen du installerer Windows på... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Litt seint ute haha, shit! masse problemer med den første løsningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå