Gå til innhold

Diablo 2 vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Skulle prøve diablo 2 igjen i dag. (Lenge siden jeg har spilt det sist). Men får ikke startet spillet. Installerte spillet og startet spillet, men idet jeg kommer forbi introen stopper spillet helt opp og maskinen låser ser. Noen som har samme problem? Noen som vet hva jeg må gjøre for å bli kvitt problemet?

skulle eegnelitg spille d2;lord of destrution, men fikk ikke dette til, prøvte da bare diablo 2, så jeg antar det er diablo installasjonen min det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle prøve diablo 2 igjen i dag. (Lenge siden jeg har spilt det sist). Men får ikke startet spillet. Installerte spillet og startet spillet, men idet jeg kommer forbi introen stopper spillet helt opp og maskinen låser ser. Noen som har samme problem? Noen som vet hva jeg må gjøre for å bli kvitt problemet?

skulle eegnelitg spille d2;lord of destrution, men fikk ikke dette til, prøvte da bare diablo 2, så jeg antar det er diablo installasjonen min det er noe galt med.

Kan jo prøve å reinstallere og patche spillet før du starter det.. Finner nok nyeste patch på blizzard.com

Lenke til kommentar

Kan jo prøve å reinstallere og patche spillet før du starter det.. Finner nok nyeste patch på blizzard.com

har prøvt å reinstallere mange ganger.Og har oppdatert også.

Lenke til kommentar
Hadde samme problem og det løste seg ved at jeg kjørte videotest på nytt og valgte direct draw 2D i setdet for det anbefalte 3d og da var det ingen problemer med å start spillet.

Har prøvt dette også,og kom inn i spillet. Men når jeg da startet et singel-player-game låste hele maskinen seg på ny. Startet maskinen på ny og prøvte å joine et LAN game. Samme problem.

Og når jeg da prøvte å starte diablo igjen, ville det ikke starte. Får nå bare et sort bilde når jeg starter spillet, før intro og alt.

Lenke til kommentar

Prøv dette:

1) Last ned Detonator 41.09 (Windows 95/98/Me/2000/XP).

2) Avinstaller Diablo II.

3) Avinstaller Detonator 56.72.

4) Restart maskinen.

5) Installer Detonator 41.09. (Husk å deaktivere eventuelt AV program først)

6) Restart maskinen.

7) Installer Diablo II og Diablo II: Lord of Destruction. (Full installasjon, bruk 2D, ikke start spillet)

8) Lag en snarvei til Diablo II.exe.

9) Høyreklikk på snarveien og gå inn på egenskaper. Bak banen til filen lager du et mellomrom og skriver -w -skiptobnet og klikker Ok. Start spillet med snarveien og se hva som skjer. Dersom spillet henger seg avslutter du det, sjekker hendelseslisten (kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Hendelsesliste -> Program), skriver ned feilmeldingen og kontaker support avdelingen til Blizzard Entertainment ([email protected]). Hvis ikke er det bare å laste ned patch 1.10 via battle.net og nyte spillet.

Endret av Umbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...