eirik_stene Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Får ikke opp siden, er det bare meg eller noen andre også? holder de på med noen serverupgrade eller noe? Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Feil Foraseksjon Siden virker dog fint for meg, så det kan være din DNS som er noe galt med. Eller de har vært nede en liten grunn pga dies DNS. There is no end to the posibilities;) Endret 6. juli 2004 av Lockedup.net Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Får den heller ikke opp, bare ei linje med "microplex.no" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Feil Foraseksjon Siden virker dog fint for meg, så det kan være din DNS som er noe galt med. Eller de har vært nede en liten grunn pga dies DNS. There is no end to the posibilities;) Får ikke opp den jeg heller . Har du proxy server til ISP'en din påskrudd eller auto , er det mulig du kun cacher fra denne . ... Den virker , men det tar flere minutter å få opp en produktside. Endret 6. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
tozer Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Virket ikke her heller, testet 18:13 Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Virker ikke her heller. Så typisk, den ene gangen jeg faktisk skulle inn på siden for å kjøpe noe, ikke bare se Vell, da får det bli en MIST-PSU en annen gang da... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Virker ikke her heller. Så typisk, den ene gangen jeg faktisk skulle inn på siden for å kjøpe noe, ikke bare se Vell, da får det bli en MIST-PSU en annen gang da... Du kan også kjøpe mist fra digitalimpuls. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Virket ikke her heller, testet 18:13 kan umulig være testet 18.13, du postet inlegget 18.12... Ser forresten ut til at microplex har endret opsettet, til et inloggingssystem, *registrerer meg nå* Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Du må være pålogget for å kunne benyttet dette handelssystemet. Vennligst gå til logg inn siden for å logge deg på. Hvis du allerede var pålogget men har vært inaktiv en periode, så har du fått en timeout og må logge deg på igjen. Vi beklager eventuelle ulemper dette fører til for deg. Og når jeg logger inn: Rubicon Server er ikke startet Endret 6. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Feil Foraseksjon Siden virker dog fint for meg, så det kan være din DNS som er noe galt med. Eller de har vært nede en liten grunn pga dies DNS. There is no end to the posibilities;) Får ikke opp den jeg heller . Har du proxy server til ISP'en din påskrudd eller auto , er det mulig du kun cacher fra denne . ... Den virker , men det tar flere minutter å få opp en produktside. Ikke noe proxy eller casche Funker fint her med ngt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Funker her også... Edit: Det spratt inn en liten i... Endret 6. juli 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå