LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 De 7 søstre. hehe. <3 Bjarte <3 Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 De 7 søstre. hehe. <3 Bjarte <3 Hehe...Jeg pleier å se på 7 søstre når jeg har anledning...er litt artig serie..Hvorvidt den er bra, det er en annen sak!... Ellers fulgte jeg med på Baywatch..det er vel en såpeopra...? eller jeg har sikkert sett på endel såper opp gjennom tidene... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Passions så klart Så den første episoden, og var hekta. Så det så ofte jeg kunne. Synd det sluttet og gå.. eller kanskje ikke, det var kanskje mer en befrielse. Kunne sette i gang med et sosialt liv igjen osv Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 passions men jeg er nok litt for utolmodig for sånne serier, de bruker jo flere episoder på å få sagt en setning jo Lenke til kommentar
skilli Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 passions men jeg er nok litt for utolmodig for sånne serier, de bruker jo flere episoder på å få sagt en setning jo venter man på noe spennende så må man vente i evigheter før det skjer lissm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå