darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har sett litt på tilbudet ICA har: http://www.retthjem.no/ Noen som har testet det ut? *Skeptisk til sånne nymotens ting* Men så liker jeg ikke å bære varene opp bakkene og hjem heller Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nei. Fordi selv jeg ikke er så lat at jeg ikke gidder å gå til butikken for å kjøpe mat. Så det så. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nei. Fordi selv jeg ikke er så lat at jeg ikke gidder å gå til butikken for å kjøpe mat. Så det så. Men så bor du 20 meter unna butikken da. Late faen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Testet det for 4-5 år siden. Var hjemme med et dårlig kne, så det passet bra å få varer levert på døra. Dessverre var de "utsolgt" for ca. halvparten av det jeg bestilte. Har ikke brukt det etter den ene gangen. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dessverre, vi leverer i øyeblikket ikke varer i ditt distrikt / postnummer 1400. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 *Skeptisk til sånne nymotens ting* Hehe, litt seint ute berre: Utviklingen i markedet for hjemleveranser av dagligvarer har ikke vært tilfredsstillende og markedet ser ikke ut til å vokse i tilstrekelig grad for å opprettholde virksomheten ICA Rett hjem. Den endelige avviklingen skjer 17. september 2004. 40 medarbeidere vil berøres av avviklingen. ICA Rett hjem har tilbudt netthandel siden 1997 og har levert dagligvarer på døren til kunder i Oslo og Bergen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hva? Hvor stod det? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 http://www.retthjem.no/ Ta en nøye titt på høyre siden der. Der står det "Pressemelding: (osv)" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Åh.. hvem får med seg slikt da? En liten notis til høyre.. *hmph* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 *Skeptisk til sånne nymotens ting* Her har den lokale sjappa levert varer på døra i 20 år! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 *Skeptisk til sånne nymotens ting* Her har den lokale sjappa levert varer på døra i 20 år! De tok kanskje ikke bestillinger fra internet i _hele_ perioden? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Nei, sa jeg det? In fact, det gjør de ikke nå heller... Så hvis du ikke vet hva varen heter, kan du bare glemme å bestille. Blir lite impuls shopping med sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå