kingnothing Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvor finner man guider/instruksjoner for å gjøre om vanlig stue DVD spiller til sonefri? Det er en Akai, men finner ingenting på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kan jo prøve å sjekke ut vcdhelp sine sider. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Google it. DVD spilleren sitt navn + region crack/hack. Selvfølgelig står det ikke noe om det på produsenten sin side... Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 www.regionfreedvd.net har etter min erfaring hacks til de fleste spillere Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er ikke alle DVD-spillere som lar seg bli sonefri. Dersom du er uheldig har du en av dem. Da jeg kjøpte min dvd-spiller fikk jeg opplyst i butikken hvilke som var sonefrie, hvilke som kunne gjøres sonefrie og hvilke det ikke gikk an på. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Min erfaring er ofte at butikkene kun omtaler spillerene i butikken som sonefrie dersom DE kan gjøre den sonefri for deg (mot betaling selvsagt), eller dersom produsenten/leverandøren har lagt ved informasjon om hvordan dette gjøres. Søk derfor alltid på nettet før du går til innkjøp av DVD-spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå