Gå til innhold

Optisk gamermus - hva bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

hva er den beste optiske gamer musa jeg kan kjøpe??til en rimelig pris og da selvsagt..... har slitt litt med de optiske musene jeg har prøvd. de beveger seg når jeg holder den noen mm over musmatta. dette er jo helt fucked når du spiller spill som q3. man må jo kunne løfte musa uten at den beveger seg i lufta:) Razer BoomSlang 2000 anbefales som gamer mus, men den er jo ikke optisk.. er det lurt å holde seg til kulemus hvis vi tenker til bare 1.pers spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Logitech Dual Optical og er veldig fornøyd med den. Det du sier at musa beveger seg selvom den er noen mm over matta stemmer med denne også, men det er jo bare å løfte den litt høyere.

Er ellers en glimrende gaming mouse :smile:

Lenke til kommentar

Logitech er flinke på dette med mus...

Har Wingman Gaming Mouse og Mouseman Dual Optical... Og begge er bra!

Joda, Dual'n registrerer enda flate når du holder den to-tre millimeter over pad'en, men den gjør det med samme nøyaktighet som når den ligger nedpå. Og den beveger seg ikke særlig mye når du løfter den høyt opp og setter den ned... (Mindre enn kulemus gjør.)

Forresten, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Wingman Force Feedback? (Helst ubrukt.)

Lenke til kommentar

Logitech dual musa er ikke perfekt, den stopper opp som de gamle når du drar. Men, den jeg har, MS intellimouse explorer 3.0, er perfekt, du kan dra så fort du orker, og den skipper ikke, jeg spiller en del cs og Q3, og dette er desidert den beste musa jeg hara testet, har oxo testet boomslang 2000, men den var som en gaammel optisk, kunne ikke ta noen raske bevegelser, da stoppet den opp i noen sekunder.

/me Anbefaler ms explorer 3.0!

-Zoney - http://www.kartoffelclan.tk -

Lenke til kommentar

Jeg har dual den er alt for liten for fjortiss henda mine :sad:

tror ikke denne musa er lagd for voksne hender akkurat

ellers så er jeg som har store hender da.

jeg vill bytte til ms intelli :smile: eller boomslang rev.2

(av en eller annen merkelig grunn passser boomslangen som hand i hanske)

Lenke til kommentar

Jaja...

Kjøp deg en Logitech Dual Optical + en fUNC 1030 musematte . Det er smooooth :grin:

Ellers så anbefaller jeg Microsft v/3.0 , har testa den og , den er også et veldig godt kjøp....

Personlig liker jeg Logitechen best , fordi jeg har funnet ut at jeg liker små mus bedre (og jeg har store hender) :smile: Microsoft'en er en "klump" men den er VELDIG nøyaktig.

Du burde kjøpe en av de musene :razz:

Abit KT7A

AMD Thunderbird 1,33 GHz

768MB RAM

ATI Radeon 8500 :roll:

SoundBlaster Live! Value

Nettverkskort

Logitech MouseMan Dual Optical mus

Microsoft Internet Pro keyboard

Chieftec DX01WD :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ahpadt på 2002-04-21 14:32 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: ahpadt på 2002-04-21 14:32 ]

Lenke til kommentar

Har Dual Optical og er ekstremt godt fornøyd med den. Den har aldri skippa under spilling av CS hittil, og jeg kjører den på en 20-kroners tøymatte fra Elkjøp! :grin:

Logitech eller Microsoft blir vel smak og behag. Jeg foretrekker litt liten mus (kanskje fordi jeg ikke har så veldig store hender), derfor er Logitech helt perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Hadde en Ms Intellimouse Explorer 3.0 før. Er vel den beste musa hvis du skal ha optisk(har prøvd dual optical) men jeg syns du bør vurdere å kjøpe Razer Boomslang 2000 hvis du spiller mye first person shooter. Jeg har den nå og har ikke angret en dag på at jeg kjøpte den...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 16:10, zOu|_ skrev:

Hadde en Ms Intellimouse Explorer 3.0 før. Er vel den beste musa hvis du skal ha optisk(har prøvd dual optical) men jeg syns du bør vurdere å kjøpe Razer Boomslang 2000 hvis du spiller mye first person shooter. Jeg har den nå og har ikke angret en dag på at jeg kjøpte den...

100% enig, det er den beste til gaming uten tvil. anna fyr over her sa og att du får de du betala for... boomslang 2k kosta 850kr -->

du burde seriøst tenke deg om før du kjøpe nåke anna!

einaste minus me musa er att den er vanskelig å få tak i :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...