Simen1 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 * Kombinasjonen Radeon X800, AntiAlias og HL2 beta har problemer med å yte bra. Nvidia 6800 har ikke dette problemet. Dette er trolig enten et driverproblem eller et problem relatert til shadere. Så vidt jeg kan se yter 6800U og x800 likt i HL2 med AA + Aniso, og x800 drar ifra i 1600*1200 .. Enten så leser du grafene feil, eller så gjør jeg det Ups.. Det jeg som leser grafene feil. Har fjernet det punktet fra posten min nå. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 For Gabe får jo ikke betalt av ATI for å si sånne ting nei... Han gjør ikke det nei Og hvordan vet du? Det var ironi, men du tok den visst ikke Er ikke så lett å lese ironi da. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 For Gabe får jo ikke betalt av ATI for å si sånne ting nei... Han gjør ikke det nei Og hvordan vet du? Det var ironi, men du tok den visst ikke Er ikke så lett å lese ironi da. Nei, tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 For Gabe får jo ikke betalt av ATI for å si sånne ting nei... Han gjør ikke det nei Og hvordan vet du? Det var ironi, men du tok den visst ikke Er ikke så lett å lese ironi da. Nei, tydeligvis ikke hehe.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Vel, når alt du sier er at Ati er best omtrent, blir det litt vanskelig og skjønne ironien din. Eller er alt du sier ironi? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nvidia(sm3.0) vs ATI(no sm3.0) - Far Cry results from the web. hvist noen får noe ut av dette http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33768218 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Vel, når alt du sier er at Ati er best omtrent, blir det litt vanskelig og skjønne ironien din.Eller er alt du sier ironi? Du kan vel si det slik ja Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nvidia(sm3.0) vs ATI(no sm3.0) - Far Cry results from the web.hvist noen får noe ut av dette http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33768218 ATI er best virker det som. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nvidia(sm3.0) vs ATI(no sm3.0) - Far Cry results from the web.hvist noen får noe ut av dette http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33768218 Og et annet sted står det noe helt annet.. stoler ikke på sånne ting lenger. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Med en genomsnittlig ökning på 12.4 % och ett par tester med ordentliga så kallade "spikes" är vi imponerade av Shader Model 3.0. Detta är helt klart ett trumfkort för nVidia och desto mer avancerade spel blir desto större lär fördelarna med Shader Model 3.0 att bli. http://www.nordichardware.se/Artiklar/?page=5&skrivelse=252 men er jo ikke negativ for nivida og få mere ytelse med sm 3.0,synes det var mange som sa at ytelsen ble ikke bedre av dette ? Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 det var mange som sa at bilde kvalitet ikke ble bedre,men poenget med ps3/sm3 har altid vært bedre FPS. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 det var mange som sa at bilde kvalitet ikke ble bedre,men poenget med ps3/sm3 har altid vært bedre FPS. Det er nok feil nuvian. ps3/sm3 har hele tiden vært en kvalitetshevende sak. Det at ytelsen også er bra har bare vært en forutsetning. Hvis ps3/sm3 ikke hadde gitt noe bra ytelse i det hele tatt så hadde det ikke vært noen som hadde giddet å slå på disse funksjonene i sine spill. Sammenlign det med Geforce4 Ti4200 vs. GeforceFX 5200. Førstnevnte yter bra, men har bare Dx8, sistnevnte har Dx9, men yter så elendig at ingen gidder å bruke Dx9-funksjonen. Nvidia har tydeligvis lært av dette og sørget for å lage en rask Pixel Shader når de først skulle lage en ny. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg skrivde ikke det som min mening,jeg skreiv bare hva de fleste sa om ps3 over ps2,selv syns jeg det kommer til å påvirke begge deler. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er nok feil nuvian. ps3/sm3 har hele tiden vært en kvalitetshevende sak. Så vidt jeg vet er vertex texturing den eneste kvalitetshevende funksjonen i SM3.0. Hovedsaklig bidrar SM3.0 til å lette arbeidet til utviklere samt at det gir mer effektiv shader kode som dermed fører til bedre ytelse. Noe vi ser i Farcry 1.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå