pcgutten Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kuult med lykketroll i front... Visst du skal ha vannkjøling kan vel et flyte i tanken eventuelt? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ey ey smooth lykketroll.. Tok sin tid men fikk tak i dem til slutt ja.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Lykketrollet kledde en chieftec ja Lenke til kommentar
Gone Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kuult med lykketroll i front... Visst du skal ha vannkjøling kan vel et flyte i tanken eventuelt? Lykketrollet kommer vel til å se ganske trist ut etter hvert om du har det nedi en vanntank. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Kuult med lykketroll i front... Visst du skal ha vannkjøling kan vel et flyte i tanken eventuelt? Lykketrollet kommer vel til å se ganske trist ut etter hvert om du har det nedi en vanntank. skal uanz ikke ha vannkjøling.. men en god idé hvertfall.! Lenke til kommentar
Gone Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Når kommer update da? Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Når kommer update da? har sagd hull til viftene i bunnen, men gidder ikke lage en update bare om det.. er ganske stillestående nå, med mindre jeg får kjøpt alu i morgen til nye hd holdere.. må vel få startet på viftestyringa snart også.. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 dette blir søte saker! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 LCD Display:Bilder fra loddeprosessen: 1 2 3 4 displayet in action (stort bilde) Hvordan programmerer du inn det som skal stå på lcd displayet? (det er vel ikkje en kabel der for den streken og en annen for den andre streken osv..., slik som på 8bits segment display) Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 LCD Display:Bilder fra loddeprosessen: 1 2 3 4 displayet in action (stort bilde) Hvordan programmerer du inn det som skal stå på lcd displayet? (det er vel ikkje en kabel der for den streken og en annen for den andre streken osv..., slik som på 8bits segment display) bruker programmet LCD Smartie... Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) viftene er på plass.. fikk montert de 2 120mm viftene i bunnen av kabinettet i dag.. med støvfilter under da, så klart merk: saget ut hullene med HW inni maskina.. hadde bare en plastpose mellom som samlet opp sponet.. litt ujevnheter, men det driter jeg i, siden ingen kommer til å se hullene uansett.. ferdig montert.. litt rotete, men blir ordning på det når jeg får satt inn igjen alt.. -------------------------------------- det neste på menyen: legge inn igjen støymatte i bunnen.. kjøpte noe alu. i dag til å lage harddisk holder av.. skal se om jeg får gjort noe i morgen.. har levert lykketrollene til tanten min, som er sydame, så hun kan lage t-shorter til dem skal legge aluminiums plater bak plexi-frontene til cdromene og floppy.. så det ikke synes gjennom.. må få kjøpt en bit med _helt_ klar plexi til frontplate i boksen.. må nok bygge opp bena på kabinettet.. med støvfileter på er det ikke mye klarering til bakken, så viftene får ikke tatt inn "nok" luft tror jeg.. so stay tuned edit: la til et punkt i lista.. Endret 8. september 2004 av Noxy Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 nice, men burde du ikke ha en viftegrill under og eller sitter noe hardt helt nedtil slik at du ikke trenger det? tenker hvis pc'n blir satt oppå noe hart og "spist" engang så kommer jo det til å knerte viftene ellers ser dette nice ut. hva skal det stå på t-skjorta til lykketrollet? Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 nice, men burde du ikke ha en viftegrill under og eller sitter noe hardt helt nedtil slik at du ikke trenger det? tenker hvis pc'n blir satt oppå noe hart og "spist" engang så kommer jo det til å knerte viftene ellers ser dette nice ut. hva skal det stå på t-skjorta til lykketrollet? under viftene er det støvfilter, som vil ta imot en del av støyten om det skulle skje noe.. har planlagt å skrive "GeekTroll" på det største som skal være i fronten. på de 2 andre er jeg åpen for forslag.! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Foreslår Icedude og Da_devil ettersom vi var snille nok til å trave rundt halve Lilehammer på desperat leting etter lykketroll Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 vargstad LAN, icedude, da_devil og noxy..?? Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 vargstad LAN, icedude, da_devil og noxy..?? har en fin ting som heter "PM" til sånne ting veit du.. men siden du først har spurt, så: nei, skal ikke dit.. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ikke jeg heller faktisk Var for sein til å få tak i plass... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Opptatt den helga, men jeg skal på BrøttumLAN Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er TrøttumLAN no særlig da? Ville spart futte til (sk)ØyerLAN jeg Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Er TrøttumLAN no særlig da? Ville spart futte til (sk)ØyerLAN jeg skikkelig morroklump du gitt.. and keep ontopic, så ikke tråden blir stengt av for mye dritposting..! ----------------- ny liten update kommer senere i kveld... Endret 13. september 2004 av Noxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå