svirrethasverr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hahaha drit bra med gresset å det helt konge stå på Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette var NICE asså! Likte dette veldig godt, og ser nå hvilke muligheter jeg har med mitt. (som er helt likt som ditt når du begynte) GOOD WORK! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hahaha drit bra med gresset å det helt kongestå på takk Dette var NICE asså! Likte dette veldig godt, og ser nå hvilke muligheter jeg har med mitt. (som er helt likt som ditt når du begynte) GOOD WORK! Bare å begynne med moddinga! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe.. er ikke noe problem å sage/file med hk osv montert.. gjorde det selv jeg.. (med en støvsuger montert i nærheten) gikk helt fint det, ikke en eneste spon som kom i kabinettet.. kan anbefales hehe, nei dette kan være farlig, men dette må jeg si.. boksen forran ble grommere enn jeg hadde trudd Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hehe.. er ikke noe problem å sage/file med hk osv montert.. gjorde det selv jeg.. (med en støvsuger montert i nærheten) gikk helt fint det, ikke en eneste spon som kom i kabinettet.. kan anbefales hehe, nei dette kan være farlig, men dette må jeg si.. boksen forran ble grommere enn jeg hadde trudd støvsugde ikke mens jeg sagde, men gjorde det ganske nøye etterpå takk for fine tilbakemeldinger Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Til å lime plexi til plast og plexi til alu funker det bra med silicon eller sikaflex. Har brukt det endel selv. Peet Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Til å lime plexi til plast og plexi til alu funker det bra med silicon eller sikaflex. Har brukt det endel selv. Peet takk for tipset.. skal prøve ut dette så fort som mulig! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 liten update har ikke fått gjort så mye siden sist akkurat men har da limt fast cdrom frontene nå, så forhåpentligvis faller de ikke av når jeg åpner frontdøra brukte "SuperFix" til å lime dem fast med: festet først noen plexibiter for å få litt avstand mellom cdromen og fronten: ferdig: planer fremover: - gjøre ferdig plexiboksen i fronten (mangler sidevegger og tak) - lage ny viftestyring (mye mindre en ) - har lyst til å gjøre noe med toppen på kabinettet, siden det er den eneste flaten som ikke er gjort noe med, men vet ikke hva... idéer noen?! - nye/høyere føtter til kabinettet neste update kommer når casemod basilusken biter meg igjen... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lage hull til vifte i toppen? Lage plexiføtter med lys? Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Lage hull til vifte i toppen?Lage plexiføtter med lys? det kan jeg alltids gjøre... har vurdert å bruke plexi, formet likt som de føttene som er der, for å lage de høyere.. så kanskje plasere en led inni dem eller noe sånnt evt. lakke svart for å matche de orginale spørs om jeg trenger flere vifter, og om jeg gidder å stresse med det.. blir nok til at jeg gir faen i toppen, og lar den være sånn den er... Endret 7. februar 2005 av Noxy Lenke til kommentar
sness Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva med et led i håret på trollet, så håret lyser? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hva med et led i håret på trollet så håret lyser? Hvis man først skulle gjort det kunne man byttet ut håret med fiberoptiske tråder, så hele parykken lyser i endene (det var vel mest et tulleforslag)... Men som sagt, lag et 120mm hull i toppen. Det gjør seg alltid. Endret 9. februar 2005 av jonpet55 Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 har vel egentlig bestemt meg for å ikke gjøre noe med toppen... den fungere fint som et lite bord der den står nå, så da blir hulle bare dekket til likevel.. skal ha lysdioder over trollet som lyser ned... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 skal ha lysdioder over trollet som lyser ned... Whoa! det blir jo drit stas da! "se hvem som er i spoten!, det er g33k-troll!" :!: *!glede seg!* lykke til videre!! Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 skal ha lysdioder over trollet som lyser ned... Whoa! det blir jo drit stas da! "se hvem som er i spoten!, det er g33k-troll!" :!: *!glede seg!* lykke til videre!! takk takk Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) veldig lenge siden sist ser jeg nå gitt.. har oppstått et lite problem! LCD displayet mitt virker ikke lenger, bakgrunnslyset har sluknet! noen som tilfeldigvis vet spesifikasjonene på LEDsene som brukes? Link til displayet mitt MEN!!! har faktisk fått gjort litt ny viftestyring er på plass, den gamle var så stor! 6kanaler, valg: avslått, halv fart (ca 7V) og full fart (12V) har ikke tatt med muligheten for status LED til viftene, gadd ikke ble ikke tatt noen bilder, så dere får skape noen selv, med litt vill fantasi! edit: fant nå forresten databladet til displayet, står litt div info om LEDsene der.. får spørre lærern min om han har no'n.. hvor mange bakgrunnsLEDs er det på displayet? Endret 25. april 2005 av Noxy Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synd det med displayet as, men et utrolig kult prosjekt.. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Synd det med displayet as, men et utrolig kult prosjekt.. takk sendte mail til hammar.no nå, spurte om jeg kunne få et nytt display i sponsorgave til prosjektet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Synd det med displayet as, men et utrolig kult prosjekt.. Var leit. Men utrolig tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå