Noxy Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Konge!Mye igjen nå? takk takk mangler bl.a. å få lagd beina på kabinettet litt høyere, så viftene i bunnen får mer luft. og sideplatene og topp platen i "plexiboksen" Endret 20. januar 2005 av Noxy Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes den ble skikkelig nice Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg synes den ble skikkelig nice takk Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 D blei bra ja. Skal du ha lys (led) i lykke buret ? Peet Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 dritbra jobba takk D blei bra ja. Skal du ha lys (led) i lykke buret ? Peet ja.. tror jeg skal bruke denne patenten, det er altså 5 UV-leds koblet sammen: og plasere denne i toppen på "buret"... vil hvertfall gi en smooth effekt på "t-shorta" til trollet, siden den er hvit. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ser bra ut det ja. Men, forresten, jeg har en ide: Lakker hele trollet ditt i sølv. Inkl. håret. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ser bra ut det ja.Men, forresten, jeg har en ide: Lakker hele trollet ditt i sølv. Inkl. håret. tror nok ikke det blir aktuelt.. skal være sånn som det er nå! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ser bra ut det ja.Men, forresten, jeg har en ide: Lakker hele trollet ditt i sølv. Inkl. håret. tror nok ikke det blir aktuelt.. skal være sånn som det er nå! Enig med Noxy der ja . tror det ville ødelagt litt Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ser bra ut det ja.Men, forresten, jeg har en ide: Lakker hele trollet ditt i sølv. Inkl. håret. tror nok ikke det blir aktuelt.. skal være sånn som det er nå! Enig med Noxy der ja . tror det ville ødelagt litt vil nok ødelegge litt ja.. får se om jeg gidder å gjøre noe i helga, så kommer kanskje en update da... et lite spørsmål: hva er best å bruke til å feste alu til (hard)plast ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ser bra ut det ja.Men, forresten, jeg har en ide: Lakker hele trollet ditt i sølv. Inkl. håret. tror nok ikke det blir aktuelt.. skal være sånn som det er nå! Enig med Noxy der ja . tror det ville ødelagt litt vil nok ødelegge litt ja.. får se om jeg gidder å gjøre noe i helga, så kommer kanskje en update da... et lite spørsmål: hva er best å bruke til å feste alu til (hard)plast ? Ikke lakk trollet sølv. Det blir bare harry Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke lakk trollet sølv. Det blir bare harry Det hadde jo ikke blitt harry, men nå ser jeg at han har laget gress sol osv. Hvis han ikke hadde gjort det, ville det jo matchet resten mye bedre med sølv... Men saken blir jo en annen når han har gress, sol og sky. Forresten trådstarter, har du sett spektrumanalysatoren til LCD Smartie som kommet ut? Den er helt utrolig tøff og må prøves... Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Ikke lakk trollet sølv. Det blir bare harry Det hadde jo ikke blitt harry, men nå ser jeg at han har laget gress sol osv. Hvis han ikke hadde gjort det, ville det jo matchet resten mye bedre med sølv... Men saken blir jo en annen når han har gress, sol og sky. Forresten trådstarter, har du sett spektrumanalysatoren til LCD Smartie som kommet ut? Den er helt utrolig tøff og må prøves... gresset og sånn er enkelt å ta av igjen om jeg ombestemmer meg, er som klistremerker liksom... spektrum-hva-for-no?! en url hadde vært kos edit: fant det, smooth Endret 20. januar 2005 av Noxy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 haha :!: drittbra med sola og gresset Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 haha :!: drittbra med sola og gresset takk takk! vurderte å lage flere ting i bakgrunnen, men trollet tar jo hele plassen, så det ville ikke blitt synende likevel... en ting jeg hadde tenkt til å tegne var en PC, men, vanskelig Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 sidedøren og de dekslene til CDRW/DVD ble UTROLIG pent, men syns det ble litt barnslig med lykketroll, eller? spiller egentlig ikke noe rolle, men det ble pent! Du kan jo se her hva jeg har gjort på mitt Chieftech kabinett (skal pynte mer etter bursdagen min den 6. feb.) Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 UPDATE!! vel, hadde et problem med at harddisk opphenget mitt var litt ustabilt var ikke nok plass i dybden til å få det til å henge rett, strømkontaktene og atakablene gikk inni bakplata i kabinettet... fant så ut at om jeg sagde et hull bak diskene, så fikk de jo mer plass + at det var enklere med ut- og innmontasje av disker, bytting av jumper settings osv... var litt nervøs når jeg sagde ut, brukte stikksag og gadd ikke ta ut hovedkortet: og det hadde jeg vel grunn til? (sagde helt ut til streken, som er tegnet opp, etterpå) ferdig kappet: måtte også fjerne en del av støymatta på sidedøra bak hk... helvetes drit å få vekk limet etterpå! ----------------- så en liten testmontering av lykketroll-boksen: det var alt for nå... kommer vel med en update til om ikke så alt for lenge.. noen som vet hva slags lim som er best å feste plexi til plast, og aluminium til plexi!? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Det hørtes veldig skummelt ut å sage uten å ta ut hovedkortet. Det skal tross alt ikke mye til før det kortslutter hvis du får litt metallspon på hovedkortet... Men ellers bra det her. Endret 24. januar 2005 av jonpet55 Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Det hørtes veldig skummelt ut å sage uten å ta ut hovedkortet. Det skal tross alt ikke mye til før det kortslutter hvis du får litt metallspon på hovedkortet...Men ellers bra det her. "ække så fali" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå