PioUs-JiN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 genial ide å sette åpneren nederst i høyre hjørne på dekselet! slike idéer må jeg huske på fremover Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De drevfrontene var geniale de og! Hvor stort er LCD displayet? Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) takker for alle tilbakemeldiger.. får sannsynlig vis jobbet mer med det i helga. Så satser på en update på søndag, med ferdig "tomme-cdrom-plasser" deksel, og kanskje jeg får jobbet litt mer med plexi-boks fronten edit: lcd displayet er 20x4 tegn.. kanskje jeg får festet det også i helga..! Endret 4. november 2004 av Noxy Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 har fått lagt inn en bestilling hos microplex, så mere kabelstrømper kommer snart.! skal se om jeg får lagt ut en liten update senere i dag, evt. i morgen Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jepp, dette var et interessant prosjekt. Håper vi får en oppdatering snart Stå på! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan lagde du de graveringene i aluminumen? Btw. Originalt og tøft prosjekt Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan lagde du de graveringene i aluminumen? Btw. Originalt og tøft prosjekt hm.. tror han brukte dremmel eller sand papir aluen.. ser sånn ut Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvordan lagde du de graveringene i aluminumen? Btw. Originalt og tøft prosjekt hm.. tror han brukte dremmel eller sand papir aluen.. ser sånn ut Dremel? Hvilken bit er brukt da? Må kjøpe meg en sånn en! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hm... kan hende han har brukt en graverings tupp på dremmelen. koster ikke s mye og fåes i et kitt på clasern til 149 kr. har selv brukt slike titl mye og kan på det sterkeste anbefale disse til alt mulig Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hvordan lagde du de graveringene i aluminumen? Btw. Originalt og tøft prosjekt hm.. tror han brukte dremmel eller sand papir aluen.. ser sånn ut Dremel? Hvilken bit er brukt da? Må kjøpe meg en sånn en! brukte trykklufts-graveringspenn til å skrive på cdrom frontene. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hm... kan hende han har brukt en graverings tupp på dremmelen. koster ikke s mye og fåes i et kitt på clasern til 149 kr. har selv brukt slike titl mye og kan på det sterkeste anbefale disse til alt mulig Får man den bit'en andre steder? Som feks. Byggmakker eller Jernia? Og hva heter biten? Jaja.. Må ikke ta denne modden ut av lyset med så mange spørsmål som ikke har no særlig med modden å gjøre.... Keep up the good work Noxy! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Kul mod! Ble insperert. Hva med å sette noen små puls-brytere for å åpne cdrom? Mener du må lodde ett parr plasser på CD-rom for å få det til å funke. Husker ikke i farta hvordan man gjorde det. Er ikke vanskelig! Keap up the good work! Endret 17. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 vill se mere... Dette var seriøst bra Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Stor bilde update! har fått gjort en del, men ikke fått tatt bilder under prosessen. så her kommer bilder av hvordan kabinetttet ser ut nå: trenger nye skruer til å feste lcd displayet. her skal LCD'n sitte, sammen med bryterne som forøvrig er viftestyringa mi: ryddig og pent UV lysene slått på i mørkt rom sånn blir det altså når man belyser mattet plexi: (vanskelig å få med på bildet) ----------------------------- mangler ikke så mye nå. sette inn plexi nederst i fronten og få inn lykketrollene blir nok noen justeringer her og der etterhvert kan jeg tenke meg. bl.a. må jeg settte på igjen DVD rom fronten som falt av under transporten til øyerLAN. Endret 8. desember 2004 av Noxy Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Pent! *glede seg til neste update* Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva med å pensle bokstavene med uv maling?. Dumt at teksten var så høy ellers hadde hele lyst i mørket . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå