slackerjack Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ØyerLAN!?! :!: GO BrøttumLAN Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) ØyerLAN!?! :!: GO BrøttumLAN brøttumLAN faktisk.. der det var no inet? hvertfall 10mbit på øyerlan skal bli da så.. ============================ ============================ men, time 4 update.! har gjort ferdig harddisk holderen nå.. ferdig kappet. med festehull til oppheng.. pusse pusse pusse..! skinner ganske fint.. det "ferdige" resultatet.. plass til tot 5 disker, og har da god klarering for hverandre så de ikke skal bli så alt for varme.. dett var dett.. mangler bare å få hengt den opp.. skal henge under cd-trayet eller hva det nå heter.. det neste nå blir å: få hengt opp HD holderen legge alu. plater bak cdrom frontene og floppy-tray fronten etterhvert få gjort ferdig boksen i fronten.. ============================ bare måtte ta med denne.! fikk den av dama, den passet ikke inn på rommet hennes..! ILLE..!! rett og slett en "kjøleboks" til brus.! er ikke noe kjøle element, det er meningen å bruke isbiter oppi.. PARTY-kjøler edit: la til et bilde.. Endret 13. september 2004 av Noxy Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 fytti rakkern slik vil jeg ha... (cola kjølern) Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 fytti rakkern slik vil jeg ha... (cola kjølern) skikkelig digg..! nesten så man skulle moddet den så den fikk et kjøle-element etterhvert Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hva venter du på? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Off-topic: Trodde ikke LAN gikk ut på at man skulle prøve å være litt sosial jeg da men, og ikke bare sitte på internett fordi man ikke har adsl hjemme Vi hadde internett så... Blir ihvertfall 2mbit internett i år da, mye bedre enn i fjor... Det som var digg i fjor var at vi hadde nøkler til hele skolebygget... Og mens noen plaska i svømmebassenget, kom politiet innom en liten tur for å "sjekke" at alt var i orden On-topic: Liker ting som skinner jeg BTW: Kul brusbox, trenger ikke så mange isbiter vel Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvor fikk du kjøpt gummi lister hend?? eller hva det heter Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hvor fikk du kjøpt gummi lister hend?? eller hva det heter kjøpte vindu kit hos microplex.. fulgte med list.. Off-topic:On-topic: Liker ting som skinner jeg BTW: Kul brusbox, trenger ikke så mange isbiter vel skal se om jeg får tak i noe å polere de med.. de samme skal gjøres med platene bak plexien som skal være cdrom og floppy-tray front.. Endret 13. september 2004 av Noxy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Begynner å digge chieftechen din, sjelden det går an å få dem særlig pene Off Topic Enig med Da_Devil, hva skal du egentlig med Internett på LAN? Laste ned ting? Det går da fint hjemme. Man er da på LAN for å skyte sine beste venner i ryggen, ikke for å asosialisere. BTW: BrøttumLAN ruler, moro når folk kommer stormende til bassenget kl fire/fem om morran og begynner å bable om at politiet er der Endret 13. september 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Begynner å digge chieftechen din, sjelden det går an å få dem særlig pene Off Topic Enig med Da_Devil, hva skal du egentlig med Internett på LAN? Laste ned ting? Det går da fint hjemme. Man er da på LAN for å skyte sine beste venner i ryggen, ikke for å asosialisere. BTW: BrøttumLAN ruler, moro når folk kommer stormende til bassenget kl fire/fem om morran og begynner å bable om at politiet er der takk takk.. ------------------------------ neida, ikke for å downe så mye, men godt å ha inet om man skal inn på et forum (LES: overklokking.no) eller noe annet.. da kan man bli mektig irritert om 30 andre sitter på 0.5mbit linje liksom! edit: leif Endret 13. september 2004 av Noxy Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Falt deg inn at Crewet kan kontrollere hvem som har internett tilgang og ikke? Det trenger ikke være mer avanser tsom å si at downing er forbudt, det du trenger skaldu alltids finne hos andre uansett Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Nice detta noxy.... jeg vil også ha en sånn brusboks... spør dama di hvor hu fikk tak i den fra! den kan kanskje moddes litt og voila! du har et kjøleskap Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 http://img6.imgspot.com/u/04/230/14/miniP1010226.JPG Hvor fikk du kjøpt gummi lister hend?? eller hva det heter Det bildet der er fra ett av mine prosjekter. Jeg brukte ikke selve låse lista, men selve lista er jo neten tredelt. Jeg rev da av de to minste delene å brukte de. Hadde ikke selve låselista Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Lykketroll ja... Får meg først og fremst til å tenke på Mimi Bobek fra The Drew Carey Show som gikk på Ztv for en tid tilbake. Artig å se noe "uvanlig" på en Cheiftec Endret 13. september 2004 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 som crew i brøttumlan må jeg jo si at BRØTTUMLAN ruuler... selv om SkøyErLAN skal være bedre??? WTF... men når er dette øyerLAN brasket da?? har jo ikke dato engang dere!! på forrige LAN klarte vi oss med 64k!!!! HaH slå den du! og så skal jeg jo på øyerLAn da... for å sjeke hvordan det er der,... MEN on topic: eyh nice modding,.... har chieftec kabbis selv... skulle gjort noe for å sprite det opp litt.... hmm kaste litt 40% på det?? men slike vifter som du har i bånn, skal Fa** jeg også lage, de var nice... Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 som crew i brøttumlan må jeg jo si at BRØTTUMLAN ruuler... selv om SkøyErLAN skal være bedre??? WTF... men når er dette øyerLAN brasket da?? har jo ikke dato engang dere!! på forrige LAN klarte vi oss med 64k!!!! HaH slå den du! og så skal jeg jo på øyerLAn da... for å sjeke hvordan det er der,... MEN on topic: eyh nice modding,.... har chieftec kabbis selv... skulle gjort noe for å sprite det opp litt.... hmm kaste litt 40% på det?? men slike vifter som du har i bånn, skal Fa** jeg også lage, de var nice... datoen for øyerlan er ikke fastsatt fordi vi venter på at ungdomsskolen skal få fiber-linja.. dette skjer i uke 44... du må nok gjøre noe med chieftecen ja..! meget bra takk takk ======================= slenger kanskje opp noen bilder senere i kveld om jeg får tid, driver på med cdrom frontene.! blir mye bedre enn de forrige jeg lagte.. Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 ble en update i dag også gitt.. tema: CDrommene!! som dere sikkert har sett tidligere, så lagte jeg først cdrom fronter av plastdekselet som skal være der det ikke er cdrom. noe som ikke ble helt vellykket. lagde så noen nye fronter av plexi, men fant etterhvert ut at jeg måtte ha noe i mellom cdromen og plexien for at man ikke skulle kunne se igjennom.. hadde noe alu liggende fra da jeg sagde ut vindu i døra.. men trenkte en del pussing, for å få vekk lakken.. brukte stålull, og det var noe helvetes slit.. resultatet etter at jeg fikk pusset det som trengtes.. fra øverst: Asus DVD Plexwriter -tom- -tom- dekselet foran de tomme plassene ser litt annerledes ut skylles vel for lite matting.. denne delen mangler også litt finpussing for at den skal passe inn.. ingenting er festet helt enda.. skal "gravere" inn noe i platene foran dvden og brenneren.. det var det jeg fikk gjort i dag.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det hadde sikkert blitt litt lettere hvis du hadde brukt stålbørste til drill eller dremel på aluminiumen Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det hadde sikkert blitt litt lettere hvis du hadde brukt stålbørste til drill eller dremel på aluminiumen Hadde ikke blitt så veldig jevnt og smooth resultat da, men lettere ja... Fint slipepapir er å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå