Gå til innhold

GeekTroll | lenge siden sist!


Anbefalte innlegg

Det hadde sikkert blitt litt lettere hvis du hadde brukt stålbørste til drill eller dremel på aluminiumen ;)
Det hadde sikkert blitt litt lettere hvis du hadde brukt stålbørste til drill eller dremel på aluminiumen ;)

Hadde ikke blitt så veldig jevnt og smooth resultat da, men lettere ja... ;)

 

Fint slipepapir er å anbefale :yes:

 

joa, men er ferdig nå så.. eller mangler til floppytray da, får ta det en dag jeg har tid..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.......

bare måtte ta med denne.!

fikk den av dama, den passet ikke inn på rommet hennes..!

ILLE..!!

 

rett og slett en "kjøleboks" til brus.! :D

er ikke noe kjøle element, det er meningen å bruke isbiter oppi..

PARTY-kjøler :thumbup:

 

*bilder*

 

edit: la til et bilde..

Seriøst. Hvor mye skal du ha for den kjøle-boks tingen?

Lenke til kommentar
.......

bare måtte ta med denne.!

fikk den av dama, den passet ikke inn på rommet hennes..!

ILLE..!!

 

rett og slett en "kjøleboks" til brus.! :D

er ikke noe kjøle element, det er meningen å bruke isbiter oppi..

PARTY-kjøler :thumbup:

 

*bilder*

 

edit: la til et bilde..

Seriøst. Hvor mye skal du ha for den kjøle-boks tingen?

den er så absolutt ikke til salgs.!!

skal ha den selv.. :love:

Lenke til kommentar

Det begynner å bli skikkelig pent detta.

 

Off Topic:

Hva hvis alle i SkøyerLAN crewet kommer på TrøttumLAN og finner ut hvordan det er, så kommer alle har tid fra TrøttumLAN crewet på Skøyerlan, så får vi avgjort hva som er best en gang for alle :hmm:

 

Kanskje THor vil være snill å flytte litt pixler, så skal dere t.o.m få en egen rekke å sitte på :w00t:

Lenke til kommentar

update.!

 

har jo sagt tidligere at jeg skal gravere inn noe i cdrom frontene..

dette er nå ferdig.!

 

satt på en mal for å få mest mulig rette og fine bokstaver..

cdrom%20fronter%20002.jpg

 

MY TOY.. graveringspennen

cdrom%20fronter%20005.jpg

 

cdrom%20fronter%20009.jpg

 

Ferdig resultat..

cdrom%20fronter%20012.jpg

cdrom%20fronter%20013.jpg

 

ka du tru?

 

kom nå opp i et lite dilemma.

graveringen synes ikke så godt gjennom mattet plexi..

skal jeg da bytte til klar plexi eller ha det som det er..?! :hmm:

 

øverst - klar plexi

nederst - mattet plexi

cdrom%20fronter.jpg

noen forslag?!

 

Det begynner å bli skikkelig pent detta.

 

Off Topic:

Hva hvis alle i SkøyerLAN crewet kommer på TrøttumLAN og finner ut hvordan det er, så kommer alle har tid fra TrøttumLAN crewet på Skøyerlan, så får vi avgjort hva som er best en gang for  alle :hmm:

 

Kanskje THor vil være snill å flytte litt pixler, så skal dere t.o.m få en egen rekke å sitte på :w00t:

 

La nå ikke dette bli en total off topic tråd.. skal nå helst ikke bli stengt.!

men, Icedude: oi, hele 6 påmeldte..! :p hadde nå hvertfall rundt 25 stk vi da..

men legger denne diskusjonen død nå.. får heller starte den opp igjen et annet sted.. (PM)

Endret av Noxy
Lenke til kommentar

Siste som sies i hele LAN diskusjonen:

Gi oss en sjans til å reklamere litt, det kommer nok til å øke en del.....(det er faktisk ti påmeldte, 15 med crew, flere kommer)

 

Flotte bokstaver, er du helt sikker på at du klarer å finne fram til riktig rom nå da :p , du må ha noe lys der så du ser i mørket, hvis du ikke skal panke på litt blindeskrift (sikkert også lære det)

Lenke til kommentar
Siste som sies i hele LAN diskusjonen:

Gi oss en sjans til å reklamere litt, det kommer nok til å øke en del.....(det er faktisk ti påmeldte, 15 med crew, flere kommer)

 

Flotte bokstaver, er du helt sikker på at du klarer å finne fram til riktig rom nå da :p , du må ha noe lys der så du ser i mørket, hvis du ikke skal panke på litt blindeskrift (sikkert også lære det)

ikke noe problem å finne frem.. DVD øverst og brenner nederst.. eller var det omv. :hmm:

 

(får se om jeg har tid til å komme på dette lanet deres.. noen compoer.? casemod feks :p)

 

--------------------------------

 

tror det blir til at jeg bruker klar plexi i stedenfor.. men må lage nye plater.! :wallbash:

Lenke til kommentar

Var det så du mangla plexi? Jeg har en god del, fin og klar, 5mm tjukk, hvis du kan leve med det kan vi alltids bli enige om en slags pris.... :whistle:

 

 

Vi får komme tilbake til BrøttumLAN over noen PM er i morgen, Crew møte kl 1730..... :w00t:

 

Hvis du skulle være så heldig å slippe inn på el.nik. lageret på skolen er det mange fine grønne og røde lysdioder du kan ''låne'' der hvis du skulle få lyst til å lyse opp fronten litt, ellers kan det hende de har noe brukbart på ELFA, er jo greit å slippe frakt når du bestiller gjennom skolen.

 

 

:w00t: Innlegg nr 200 :w00t: Føles som om :xmas: stakk innom :ermm:

Lenke til kommentar
Var det så du mangla plexi? Jeg har en god del, fin og klar, 5mm tjukk, hvis du kan leve med det kan vi alltids bli enige om en slags pris.... :whistle:

 

 

Vi får komme tilbake til BrøttumLAN over noen PM er i morgen, Crew møte kl 1730..... :w00t:

 

Hvis du skulle være så heldig å slippe inn på el.nik. lageret på skolen er det mange fine grønne og røde lysdioder du kan ''låne'' der hvis du skulle få lyst til å lyse opp fronten litt, ellers kan det hende de har noe brukbart på ELFA, er jo greit å slippe frakt når du bestiller gjennom skolen.

 

 

:w00t: Innlegg nr 200 :w00t: Føles som om :xmas: stakk innom :ermm:

tror nok den plexien blir litt for tykk.. skulle egentlig hatt 2mm til fronten på boksen.. og ikke så altfor tykk til cdrom dekslene heller..

tar kontakt om jeg trenger noe.. :thumbup:

 

har noen uv lysdioder som jeg skal bruke.. må nok bestille noen flere.. kanskje flerfargede til viftestyringa?

 

----------------------------------------------

 

hva tror dere om at jeg bruker klar plexi på cdrom frontene og mattet på de tomme + floppy tray?!

vil dette bryte med "stilen" ?

Lenke til kommentar
Det vil kanskje bryte litt med stilen, men det ser du vel fort...

 

Etter nærmere målinger ble plexien min på magisk vis 3 mm tykk, har også noe som er bittelitt tynnere, men den kan være litt ripete :whistle:

sendte akk mail til microplex for å spørre om de kunne sende meg en bit plexi (sponsing) siden jeg kun har kjøpt casemod stæsj hos dem og lagt igjen ganske mange kroner der.. så får se når jeg får svar..

 

men ellers takk.! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noxy.. hvaslags størelse brukte du på pussepapiret for å få sånn matt finnish på plexien?

 

skal selv lage no greier med matt finnish så må få vite det... :)

 

altså på sidedøra der du har satt NOXY....

står i første posten.. str. 800

 

-----------------------

microplex sa desverre nei til sponsingen, da dette ville bli urettferdig overfor andre som hadde spurt.. :cry:

Endret av Noxy
Lenke til kommentar
Noxy.. hvaslags størelse brukte du på pussepapiret for å få sånn matt finnish på plexien?

 

skal selv lage no greier med matt finnish så må få vite det... :)

 

altså på sidedøra der du har satt NOXY....

står i første posten.. str. 800

 

-----------------------

microplex sa desverre nei til sponsingen, da dette ville bli urettferdig overfor andre som hadde spurt.. :cry:

Beynner å ane noen som er i deperate need for plexi... :whistle:

Lenke til kommentar
Noxy.. hvaslags størelse brukte du på pussepapiret for å få sånn matt finnish på plexien?

 

skal selv lage no greier med matt finnish så må få vite det... :)

 

altså på sidedøra der du har satt NOXY....

står i første posten.. str. 800

 

-----------------------

microplex sa desverre nei til sponsingen, da dette ville bli urettferdig overfor andre som hadde spurt.. :cry:

Beynner å ane noen som er i deperate need for plexi... :whistle:

har du _tynn_ plexi da.. 2mm.?

100% ripefritt..!?

14cm x 25 cm stor plate trenger jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...