Andlier Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Er det noen som har erfaring med dette kortet? Bråker det mye, er det stabilt? Andre synspunkter? Evt. alternative skjermkort, det må bråke mindre enn creative og MSI. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Har et Abit Ti4400 selv og ville helt klart gått for et slikt et dersom jeg var deg. Du hører ikke vifta. Det har i tillegg en bra kjøler på GPU og RAM-kjølere montert. Har ikke prøvd å klokke kortet ennå. MSI og Creative skal nok være bra på overklokking, men vifta bråker noe jævlig etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Takk for svar, tror jeg går får dette kortet ettersom støynivå betyr mye og overklokking betyr nesten ingenting. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har Creative/MSI kortet og kan også bekrefte at vifta bråder no jævlig, men jeg bryr meg helidigvis lite om det. Vil du ha stille gående maskin så styr unna. Telcontar Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: Du hører ikke vifta. Hva slags vifter har du i systemet ditt fra før da? Helt lydløs er den vel neppe? Noen som har noen link til reviews av dette kortet, har lett rundt omkring men kan ikke finne noe. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/...eforce4-06.html Overkill? :smile: Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-22 18:12, Ar`Kritz skrev:http://www6.tomshardware.com/graphic/02q1/...eforce4-06.htmlOverkill? :smile: Den ser jo grei ut! Hvor selges den i norge da? Pris? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Nei :smile: Det er et TI4600 kort. Disse er ikke helt ute ennå. Er usikker på om Leadtech selges i Norge, men med sånne skjermkort får vi virkelig håpe det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå