Gjest Slettet+432 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Hvordan kan jeg oppgradere fra rh linux 7.2 til 9.0 i tekstmodus, helst via ftp? Orker ikke sitte å oppgradere apache,php, mysql og så videre hele tiden. Edit: det er kanskje et dumt spørsmål. Men jeg vil ikke bruke CD rom for et eller annet feiler da... Endret 6. juli 2004 av Slettet+432 Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Hva med å installere fedora? Fedora core 2 er det som ville blitt rh 11 (fc1 tilsvarer rh 10). Fedora har et automatisk oppdateringssystem som kan laste ned oppdateringer og installere dem selv. Edit: Tror installeren til fedora også klarer å oppgradere systemet ditt fra rh 7.2 uten at du mister mye instillinger osv. Endret 6. juli 2004 av zyp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Og er det bra som server, da? Forresten var det ikke svar på spørsmålet, for jeg lurte på hvordan jeg gjør dette i RH linux. edit: *fjernet* Endret 6. juli 2004 av Slettet+432 Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 RedHat Linux er et prosjekt som er lagt dødt, og får ikke engang sikkerhetsoppdateringer. Skal du kjøre den som server, må du etterhvert regne med å bli utsatt for diverse slags innbrudd og hærverk. Vennligst vær en ansvarlig nettborger (og ikke en uansvarlig nettborker), og velg en Levende Distro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ok...tenker jeg skal bruke fedora core 2 da. Men hvor laster jeg det ned? Jeg kan få det med tekstgrensesnitt, sant? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Som jeg sa; Fedora core 2 tilsvarer rh11, hvorfor legge inn rh9 da? Du kan boote installeren til FC2 fra diskett, og så henter den filene fra ftp, det står forklart i guiden. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Men spørsmålet da blir jo om FC2-installeren kan oppgradere en Red Hat 7.2-installasjon, eller om en vanlig installasjon er nødvendig. Jeg vet ikke, men jeg tror nok jeg ville satset på en vanlig installasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Fant ikke noe der det stod om diskett-greia, hvordan gjør jeg det, hvor laster jeg ned diskett-greia,og hvor mange disketter krever det? Mange spørsmål, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå