LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det er siste oppdateringen til VAC. Les gjennom tråden så får du nok en bra forklaring. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Nja, nå er vel pedofili definert som [fyll inn masse ord] hva han/hun er. Helt enig, hvis du har rett i at pedofili er en legning. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hadde noen gjort mitt barn noe (ikke det at jeg har et enda) så ville jeg også ha ønsket hevn! Siden straffen i Norge er latterlig lave, så støtter jeg utfrysning, mobbing, plaging, banking osv av pedofile som slipper ut igjenl. Straffene som pedofile får her til lands er latterlige.... det er mer straffbart å kjøre fort og miste lappen..... lynsjing! rull dem i tjære og fjær... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Brenn dem alle sammen! Tenk hvor forferdelig det er å være pedo da.Først og fremst sliter du sikkert med depresjon, og du prøver å holde deg på matta. Tenk at du fåe seksuele tanker fpr vært barn du ser..Og etter hvært klarer du ikke å holde fingrene unna. Jeg har respekt for de pedofile som holder det inni seg eller oppsøker psykologisk hjelp... De som ikke klarer og holde fingrene unna små barn burde straffes på det hardeste (Livstid i USA, etter min mening). Og de kan man absolutt ikke synes synd på. Ser du en veldig pen dame og du blir opphisset, men du vet at du ikke har sjangs på henne, så klarer du alikavell og holde deg unna. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) *Fjernet* Tror jeg skal passe munnen min... Endret 26. juli 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Brenn dem alle sammen! Tenk hvor forferdelig det er å være pedo da.Først og fremst sliter du sikkert med depresjon, og du prøver å holde deg på matta. Tenk at du fåe seksuele tanker fpr vært barn du ser..Og etter hvært klarer du ikke å holde fingrene unna. Jeg har respekt for de pedofile som holder det inni seg eller oppsøker psykologisk hjelp... De som ikke klarer og holde fingrene unna små barn burde straffes på det hardeste (Livstid i USA, etter min mening). Og de kan man absolutt ikke synes synd på. Ser du en veldig pen dame og du blir opphisset, men du vet at du ikke har sjangs på henne, så klarer du alikavell og holde deg unna. Ja, men det er ikke like lett om du må holde deg unna sex hele livet. I tillegg så blir man ikke uglesett av et helt samfunn om man sikler på en dame, så jeg tror ikke det er en enkel "oppgave" å være pedofil. AtW Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) tror dere at Michael jackson er pedo eller feil anklaget???? Endret 26. juli 2004 av eierdegics Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Ja, men det er ikke like lett om du må holde deg unna sex hele livet. I tillegg så blir man ikke uglesett av et helt samfunn om man sikler på en dame, så jeg tror ikke det er en enkel "oppgave" å være pedofil. AtW Seffølgelig er det ikke en enkel oppgave, men det er ikke noen unskyldning for og overgripe barn.Som sagt de burde straffes hardt... Endret 26. juli 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Du må ikke være overgriper for å være pedofil. Endret 26. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, men det er ikke like lett om du må holde deg unna sex hele livet. I tillegg så blir man ikke uglesett av et helt samfunn om man sikler på en dame, så jeg tror ikke det er en enkel "oppgave" å være pedofil. AtW Seffølgelig er det ikke en enkel oppgave, men det er ikke noen unskyldning for og overgripe barn.Som sagt de burde straffes hardt... Nei det er jo greit, jeg sier ikke at man skal forsvare overgrep, men jeg tror ikke at det er så lett som "å holde seg unna ei dame". Som jeg sa, det er snakk om ett liv i "sølibat" AtW Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Haltan:Jeg snakker om pedofile som overgriper.. Endret 26. juli 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hvor går pedo grensa??? --5år,10år+++ eldre???- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Etter min mening er pedofili når en person tenner på det umodne. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hæææ?? mener du med lighter? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hæææ?? mener du med lighter? Er dette et dårlig forsøk på å være morsom? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hæææ?? mener du med lighter? vittig.. Fra caplex: pedofili (av gr. pais, barn, og filos, elsker, venn), det at voksne personers seksualdrift er rettet mot barn. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Etter min mening er pedofili når en person tenner på det umodne. Så hvis en moden 17åring tenner på en umoden 16åring, så vil du kalle det pedofili? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Etter min mening er pedofili når en person tenner på det umodne. Så hvis en moden 17åring tenner på en umoden 16åring, så vil du kalle det pedofili? Hvis 16åringen ser ut som et barn, og 17åringen tenner på 16åringen pga den uutviklede kroppen, ja. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Så hvis en voksen(18år) tenner på en barn(17år) =pedofili?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå