Magnusha Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Har tenkt til å kjøpe meg hjemme kino... Men er på utkikk etter et billig et... Max 2500kr Kriteriene er: god lyd helst sonefri DVD spiller bra bass osv. osv. Noen som kan finne et bra et til meg?? edit: skriveleif Takker for alle svar Endret 7. juli 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
striky Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) For 2500,- kan du ikke forlange "god lyd" og "bra bass". Går du 1500-2000 opp i pris er forskjellen enorm. Endret 6. juli 2004 av striky Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 For 2500,- kan du ikke forlange "god lyd" og "bra bass". Går du 1500-2000 opp i pris er forskjellen enorm. nei, men jeg mente "god lyd" og "bra bass" i den prisklassen... er det noen som kan finne noe? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Er det noen som vet om dette er noe bra?? noen som har det?? Finnes det noen tester av det? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sjekk Clas Ohlsson. Så et uhyre billig anlegg der. Tviler sterkt på at det er særlig bra... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 beklager mann.. men det ligger ingenting i den prisklassen du snakker om. Enten så kjøper du en pc høytaler pakke med sub til rundt en tusing, ellers så går du opp til 5000.. da begynner vi å snakke om GOD lyd som kan spres i et rom. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Eltaxen er sikkert grei...Men ikke noe mer. Den gir litt lyd fra høyttalerne, men noe anlegg blir det aldri............ Husk at 2000 kr er det man vanligvis bruker på kabler i et surround-anlegg med litt kvalitet. Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Kjøpte nettopp hjemmekino høyttalere + dvd spiller og reciever. hadde først tenkt at det skulle komme på litt under 10 000 tilsammen men endte opp med anlegg til 40000. (hadde bakhøyttalere fra før så ble heldigvis ikke dyrere) KNALL LYD!:.. men til den prisklassen du ser på vil jeg kanskje anbefale Logitech sitt 5.1 system (PC-høyttalerne), for de spiller ikke så aller værst, så lenge det ikke er et altfor stort rom vel å merke! Lenke til kommentar
surtur Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 For 2500,- kan du ikke forlange "god lyd" og "bra bass". Går du 1500-2000 opp i pris er forskjellen enorm. Veldig korrekt. Ta turen til Hi-Fi Centeret så finner du denne høyttalerpakken fra Proson til 3k spenn. Pluss på en tusing så har du en ganske anstendig DVD-spiller, for eksempel denne til 995. Da ender du på 4000, sprenger budsjettet ditt endel, men samtidig får du et oppsett du kan ha glede av i flere år fremover, både til musikk og til hjemmekino. Slike bittesmå satelitthøyttalere fra eltax osv spiller nemlig ikke særlig god stereo-lyd... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dersom du absolutt må kjøpe nå, så tror jeg faktisk at du kommer best ut med pc-høyttalere. Ellers anbefaler jeg at du sparer litt mer og kjøper noe som er bedre. Det vil du ikke angre på senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå