wil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 jeg tenker på å ha en Wallpaper i Windows 2000 her, en av de første gangene jeg har det faktisk. men har et problem. hvis jeg setter en wallpaper så blir det skygge på ikonene. noen som vet hvordan jeg får fjerna disse i Windows 2000? håper på mange svar. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vet ikke om det er slik på Win2k, men slik er det på WinXP Høyreklikk på min datamaskin => Avangsert => Instillinger under Ytelse => "Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet" Håper dette hjelper litt! Lykke til! Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 hehe, det hjalp ikke serru. har akkurat gjort det samme i Windows 2003 server og har gjort det i XP før. men dette hadde jeg visst ikke valg om i Windows 2000, får se hva jeg finner ut jeg da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det finnes et eldre program som heter Desktop Architect som fikser dette for deg. :-) Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 gratis eller det programmet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå