Snorre Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis jeg kjøper gamecube er det bra nok utvalg for en 16-åring? Hvilke(t) spill anbefaler dere? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hmm ville nok anbefalt en PC da, Gamecube er litt mer for yngre klasser, men det finnes selvfølgelig bra spill til 16åringer der også, F.eks. Metroid Prime, (1 & kommende 2'er), Zelda Men PC er best for litt gammlere guttunger, men også ganske mye dyrere... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kjøp deg Metal Gear Solid:The Twin Snakes og kommende Resident Evil 4.Og resten av RE serien om du liker den slags spill da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Vel jeg har på en måte PC da. Dell Dimension 8200 1,7 ghz 512mb ddr ram geforce 3 64mb ram? Og så videre, men har lyst på spillklassikere som Mariokart og Zelda serien osv. PS! Får nytt skjermkort snart til en 2000 kr, og skal prøve å forhandle meg til 512 ram til av foreldrene mine. Endret 6. juli 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vel jeg har på en måte PC da. Dell Dimension 8200 1,7 ghz 512mb ddr ram geforce 3 64mb ram? Og så videre, men har lyst på spillklassikere som Mariokart og Zelda serien osv. Hva stopper deg? Kjør på! Zelda er et spill som passer for ALLE aldre.. (Jeg har en 50år gammel far som spiller ocarina of time ) Pc'n din er vel heller ikke å kjimse av? Er bedre enn min! (Jeg er har dog bedre grafikk kort) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kjøp RPG spill til PC'en din, hvis du liker RPG da. Anbefaler Planescape: Torment og Divine Divinity. P: T får du ikke tak i butikker, men sjekk www.bruktmarked.no og evt. qxl Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg er 20, og jeg deler en GameCube med bruttern. Jeg storkoser meg med GameCube, så det er ingen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det samme Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 XBOX . Det er der alle de gode spillene ligger . Jeg ville ikke si at det er mye dyrere enn Gamecube heller. De fleste steder selger de den med 2 spill inkludert. Jeg kjøpte min rundt jule tider og da fikk jeg med Halo og Midtown Madness 3 til 1600 kr. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Til GameCube må du kjøpe memorycard for å save (400,-) og spill må du også kjøpe med. Så egentlig er Xbox like rimelig som gamecube. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Metal Gear Solid:The Twin Snakes All the way! Metal Gear Solid:The Twin Snakes er blitt mitt favoritt spill, jeg har runna det og det er nå i plast på Hall Of Fame Plassen(Skrivebord) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Metal Gear Solid:The Twin Snakes All the way! Metal Gear Solid:The Twin Snakes er blitt mitt favoritt spill, jeg har runna det og det er nå i plast på Hall Of Fame Plassen(Skrivebord) Hver gang su ser Metal Gear Solid:The Twin Snakes, klikker det for deg! edit : leif Endret 9. juli 2004 av Laman Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 XBOX . Det er der alle de gode spillene ligger . Her er vel smaken som baken... osv osv.. Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er jo klart xboxen som har de morsomste titlene synes nå jeg.. man har ninja gaiden og project gotham, rallisport, ++++ live er også morro. dolby digi på alle spell.. sier ikke mer enn best Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er jo klart xboxen som har de morsomste titlene synes nå jeg.. man har ninja gaiden og project gotham, rallisport, ++++ live er også morro. dolby digi på alle spell.. sier ikke mer enn best Heh, ja, hva er ++++? De morsomste titlene? Jo, kanskje om målet er at folk skal le av de morsomme titlene, men utenom det...? Det er som Swoofah sier, smaken er som baken. Hvilken konsoll man synes har de beste spillene, er opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Døh, prøv å holde denne posten seriøs da. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Altså gamecube er grei den, men jeg holder meg til PS2. Enkelt og greit fordi den har best utvalg i spill. (Det endrer seg nok etterhvert da... Hvis det ikke har endret seg...) PS2 har alle de go'e seriene, GT, GTA osv. men flere av disse begynenr jo å komme på X-Box nå og da... Også kan jo PS2 ta alle PS spillene, så PS2 har nok best spillutvalg.... Men jeg ville tatt PS2. Spill å anbefale; -GTA: Vice City -Gran Turismo 2 / 3 -Final Fantasy 7 / 10 (7'rn er best med world, og liker'n ikke det, så er 10'ern et annet bra alternativ) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Altså gamecube er grei den, men jeg holder meg til PS2. Enkelt og greit fordi den har best utvalg i spill. (Det endrer seg nok etterhvert da... Hvis det ikke har endret seg...) PS2 har alle de go'e seriene, GT, GTA osv. men flere av disse begynenr jo å komme på X-Box nå og da... Også kan jo PS2 ta alle PS spillene, så PS2 har nok best spillutvalg.... Men jeg ville tatt PS2. Spill å anbefale; -GTA: Vice City -Gran Turismo 2 / 3 -Final Fantasy 7 / 10 (7'rn er best med world, og liker'n ikke det, så er 10'ern et annet bra alternativ) Har spilt ff:7 på ps og det var mildt sagt nydelig men runnet det aldri da. Dessuten kan jeg få de fleste kule spillene som er på ps2 på til data, det er de fantastiske titlene til nintendo jeg er ute etter. MEn jeg må også ha noen "kule" spill. Men takker for tipset uansett! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Metal Gear Solid:The Twin Snakes All the way! Metal Gear Solid:The Twin Snakes er blitt mitt favoritt spill, jeg har runna det og det er nå i plast på Hall Of Fame Plassen(Skrivebord) Hver gang su ser Metal Gear Solid:The Twin Snakes, klikker det for deg! edit : leif Sometimes we all go a little klikk Vil jo bare anbefale MGS:TTS, Rated T for Teen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå