Gå til innhold

Kanksje gratis SKjermkort og RAM? :D

ulMo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg ordna slik at jeg veldg mulig får ordna meg gratis Asus x800xt Skjermkort og corsair TWINX1024XLPRO DDR 1024MB dual RAM :D

Kjekt å ha litt kontakter her og der ja ! :D

Tilfeldigvis kjøpt et hefte som sier hvordan du kan lure produsenter til å sende deg varer, mot at du bare betaler frakt?

Sikkert vært på ebay du da?

Lenke til kommentar
Da har jeg ordna slik at jeg veldg mulig får ordna meg gratis Asus x800xt Skjermkort og corsair TWINX1024XLPRO DDR 1024MB dual RAM :D

Tilfeldigvis kjøpt et hefte som sier hvordan du kan lure produsenter til å sende deg varer, mot at du bare betaler frakt?

Kan du gå i detaljer om hvordan man gjør det, Fredrik? :p

#OT#

Er Leif på jobb i dag?

Sorry at jeg ikke kunne komme ned, la meg 7.30 i morges, så var litt trøtt kl 11 :p

Lenke til kommentar

har nok ikke det ser du.. har en pappa som jobber på hydro. han kjenner en der som driver med bestilling av pc utstyr til hele greine der, og da kan han bare snike inn et par bestillinger til :) hihi... faen det er jo varer på tilsammen ca 8400 spenn :D

Lenke til kommentar

har nok ikke det ser du.. har en pappa som jobber på hydro. han kjenner en der som driver med bestilling av pc utstyr til hele greine der, og da kan han bare snike inn et par bestillinger til :) hihi... faen det er jo varer på tilsammen ca 8400 spenn :D

Da håper jeg grusomt at de finner ut at dere prøver å snike inn en. For slikt er teit, og er 0 vits å skryte av at din far driver med underslag i en så stor bedrift.

Lenke til kommentar

Virker som om du har et oppbyggelig og herlig familieforhold da faren din oppmuntrer og gjør "delvis" kriminelle handlinger for deg. Hadde vært stolt av faren min da. Istedenfor burde han heller kjøpe varene til deg, evt la deg spare til de selv. Forkastelig hvis du spør meg. Burde tatt en telefon til hydro og sagt at de burde ta en nærmere titt på bilagene de får fra der de kjøper komponenter...

Lenke til kommentar

Æsj...

Det er er ufyselig med tanke på at jeg må jobbe to jobber for å få råd til ny PC i høst... (har ikke lønn i den ene jobben, siviltjeneste....)

Har for øvrig en far selv som er IT-sjef... tror jeg hadde mistet litt respekten for han om han hadde bestilt PC-komponenter på firmaets regning. Faen ikke rart at mannen i gata har dårlig råd når samfunnet ikke slår ned på slike ting som det her... de 8000kr blir ikke bare borte skjønner du gutten min, de er det andre folk som må bøte for....

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar
Virker som om du har et oppbyggelig og herlig familieforhold da faren din oppmuntrer og gjør "delvis" kriminelle handlinger for deg. Hadde vært stolt av faren min da. Istedenfor burde han heller kjøpe varene til deg, evt la deg spare til de selv. Forkastelig hvis du spør meg. Burde tatt en telefon til hydro og sagt at de burde ta en nærmere titt på bilagene de får fra der de kjøper komponenter...

ja jøssenam.... bare missunnelig du :) dessuten er jeg voksen nok til å se forskjellen på hva som er rett og galt. Er ikke jeg som gjør noe ulovlig her.. hvis det her noen gang skulle bli merket, så må desverre sjefen gi veldig mange sparken gitt

Endret av ulMo
Lenke til kommentar

ja jøssenam.... bare missunnelig du :)

vel, det han sier stemmer jo.

Er da ikke noe kult om DU er skyld i at din far mister jobben..

Eller syns du det er verdt det for at du skal få deler til nærmere 10K?

Lenke til kommentar

Guttunge som skryter av at pappa bedriver underslag/tyveri på jobben. Dette er imponerende.

Jeg kan forresten fortelle deg at jeg kjenner en som gjorde omtrent det samme mot hydro her i området.

Han fikk 6års fengsel :roll:

Om dette stemmer, så vil en dag din far bli tatt. Hva skal hydro ansatte med X800 skjermkort og Corsair ram?

Dagens hittil mest tragisk/latterlige post. Gratulerer :whistle:

Lenke til kommentar

ja jøssenam.... bare missunnelig du :)

Nei, jeg er nok ikke det. Er bare det at det å legge til seg den "vanen" at det er greit å snuske det til med fakturaer kan gjøre at du ser på det som helt akseptabelt når du blir litt eldre og skal ha en jobb selv. Det jeg mener er at du hadde ikke hatt vondt av å fikse de varene selv.

EDIT: Iogmed at det ikke er lov å diskutere piratvirksomhet og andre ulovligheter her på forumet, så regner jeg vel med at moderator stenger posten snart og forhåpentligvis utdeler en liten reprimande :hmm: Slike ting som du beskriver her gjør at firmaer taper en god del penger i løpet av året, du kan jo forestille deg 500 "semikriminelle"-pappaer som fikser barna utstyr på 8K på gal måte, det blir (kjapp hoderegning) sånn ca 4 millioner kroner...

Endret av schwin
Lenke til kommentar
Æsj...

Det er er ufyselig med tanke på at jeg må jobbe to jobber for å få råd til ny PC i høst... (har ikke lønn i den ene jobben, siviltjeneste....)

Har for øvrig en far selv som er IT-sjef... tror jeg hadde mistet litt respekten for han om han hadde bestilt PC-komponenter på firmaets regning. Faen ikke rart at mannen i gata har dårlig råd når samfunnet ikke slår ned på slike ting som det her... de 8000kr blir ikke bare borte skjønner du gutten min, de er det andre folk som må bøte for....

ja, det er kanskje han som sitter på alle pengen som mister 8000 kroner av alle millionene sine, hvis ikke milliarder.. dakar han ! :roll:

Lenke til kommentar

Gå til faren din og si : -Pappa , dropp de PC-delene , det er moralsk forkastelig av oss begge å gjøre noe sånt.

Da blir han litt overasket , men beholder kanskje jobben litt lengre og!

Etter dette gjør du noe av dette : Klipp plener , selg jordbær , mal låver , vinn i lotto , bli verdensmester i pølsespising+++

Bruk så noe av overskuddet fra dette til å kjøpe de PC-delene du så absolutt ville ha! :w00t:

Endret av dkvam
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...