fredriku Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Noen som har positive/negative erfaringer ang disse? har et Chaintech VNF3-250 jeg skulle ha returnert.. og de svarer ikke på mail, de har ei heller noe telefon nr.. kan noen hjelpe meg med å oppnå kontakt e.l? Setter pris på all hjelp. på forhånd takk, Fredrik Edit: fant heller intet telefon nr på kvitteringen min... 2nd edit: Fikk nå mail fra hovedkort.no med rma nummer osv. Kan det være en årsak? Og beklager at jeg sier det, men regnet igrunn med at NOEN andre enn meg har kjøpt noe der tidligere? Eventuelt hatt retursaker? Har sett de 5 tilbakemeldingene de har fått, og ser bra ut, men ingen som sier noe om retur... Endret 6. juli 2004 av fredriku Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Siden de ikke er en stor butikk burde de ha god service. Har aldri handlet der så jeg vet ikke, men jeg vet hvordan det er å sende utallige mail uten å få svar. Prøv å true med forbrukerombudet. Da bruker de å få fingeren ut! P.S: Aldri returner noe til PCUtstyr. De er maksimalt useriøse! Makan til DRITT butikk ksal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Hovedkort.no Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Jeg sitter på [email protected]. kan ikke si jeg har loggført noen mail fra deg. greit at jeg svarer på noen hundre mail om dagen, men trodde da jeg holdt unna det meste. Hvis du har sendt til [email protected] kan det hende at det har tatt litt tid. Det har vært litt ferieavvikling i det siste, så det kan hende de ligger litt etter. Dette må jeg bare beklage i allefall. Står det ikke telefonnr på fakturaen du fikk av oss? Vi har da telefonnr på både pakkseddel og faktura som blir sendt ut sammen med forsendelsene? Så vidt jeg husker i mitterste kolonne øverst, under Dir. Tlf. Beklager, men jeg skjønner ikke at du ikke har fått tak i oss. Sender du en mail til [email protected], kan jeg love deg at du får svar i dag. Det er som noen sier, vi er ikke av de største aktørene i landet, men en økning på over 50% i år hjelper mye. Vi legger stor vekt på at kundene er fornøyd, og det uten unntak. Den viktigste delen for reklame er ikke store bannere som koster mye penger, men munn til munn. Derfor er det viktig for oss at alle kunder er fornøyd til en hver tid. Ønsker dere alle en riktig trivelig og solrik dag. Vennlig hilsen Hovedkort.no Lenke til kommentar
Hovedkort.no Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 By the way... Bart Simpson er konge! Vennlig hilsen Hovedkort.no Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg kan heller ikke forstå at det skulle være vanskelig å oppnå kontakt med [email protected]. De har svart meg lynraskt og med veldig hyggelige mail iallefall. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Jeg sitter på [email protected]. kan ikke si jeg har loggført noen mail fra deg. greit at jeg svarer på noen hundre mail om dagen, men trodde da jeg holdt unna det meste. Hvis du har sendt til [email protected] kan det hende at det har tatt litt tid. Det har vært litt ferieavvikling i det siste, så det kan hende de ligger litt etter. Dette må jeg bare beklage i allefall. Står det ikke telefonnr på fakturaen du fikk av oss? Vi har da telefonnr på både pakkseddel og faktura som blir sendt ut sammen med forsendelsene? Så vidt jeg husker i mitterste kolonne øverst, under Dir. Tlf. Beklager, men jeg skjønner ikke at du ikke har fått tak i oss. Sender du en mail til [email protected], kan jeg love deg at du får svar i dag. Det er som noen sier, vi er ikke av de største aktørene i landet, men en økning på over 50% i år hjelper mye. Vi legger stor vekt på at kundene er fornøyd, og det uten unntak. Den viktigste delen for reklame er ikke store bannere som koster mye penger, men munn til munn. Derfor er det viktig for oss at alle kunder er fornøyd til en hver tid. Ønsker dere alle en riktig trivelig og solrik dag. Vennlig hilsen Hovedkort.no Takk for dette, fikk svar forrige uke var det vel, med rma nr. Så sender vel hovedkortet til uka, med mindre du har noen andre tips til det som er beskrevet over? Og det var en grunn til at jeg valgte den avataren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå