Bloody Mess Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Likte du Medal of Honor og Call of Duty? Hvis svaret er ja, kommer du antakeligvis til å elske Brothers in Arms. Så langt det eneste førstepersons-krigsspillet som byr på en sann historie. Basert på virkelige soldaters bragder i Andre verdenskrig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ser veldig bra ut, håper det lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 veldig bra intervju, gleder meg fert til dette spillet Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Høres veldig bra ut. Spesielt dette: "Har det blitt gjort noe for å støtte modifiseringssamfunnet med dette spillet? Kommer dere til å gi ut SDK eller editor til å lage brett?" "RP: Vi vil snakke mer om dette siden. Vi syns denne slags saker er skikkelig kult." Har veldig store forventninger til dette spillet, spesielt etter å ha sett E3 videon. På en måte minner det meg litt om Full Spectrum Warrior - dvs måten man leder lagene på. Og håper virkelig att de holder hva de lover med henhold til realisme og taktikk. Vi vil ikke ha en rein shooter alla MOOAA/CoD, men en mer strategisk shooter, hvor man må tenke litt :=) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er det mulig at jeg kan få den engelske versonen av dette intervjuet gjennom PM? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Beklager, originalversjonen vil ikke bli gitt ut, ihvertfall ikke på denne måten, til enkeltpersoner. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Bra intervju. Hvordan intervjuet du han fyren? Pr. telefon eller mail? (Det gjelder forresten alle intervjuer som blir gjort). Endret 6. juli 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Takk for positiv tilbakemelding. Dette intervjuet ble gjort via e-post, intervjuene blir enten gjort via e-post, telefon eller besøkstur til utviklerens kontor. Endret 6. juli 2004 av odex Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Artig lesestoff. Dette spillet gleder jeg meg virkelig til. Ble helt sjuk når jeg så videoen fra spillet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Får håpe de gir oss en eksakt dato snart da som han sier i intervjuet. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Likte god denne komentaren: Vi har mange av de virkelige våpnene selv og skyter med dem hele tiden ? en av fordelene med å ha utviklingsstudio i Texas Håper det ikke er lenge til det kommer ut. Hilsen Lars Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 er det 4 Kvartal 04 som fremdeles er utgivelses tidspunkt? noen her sa 1kvartal 05 mener jeg.. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Oppdaterte slippdatoer er tilgjenglige på: Utgivelsesdatoer Eller ved å søke direkte på produktnavnet og ta en titt på produktsiden: Brothers in Arms (PC) Brothers in Arms (Xbox) Dersom vi får beskjed om endringer fra utgiver, utvikler eller fra andre sikre kilder, vil datoen bli oppdatert. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg trur den kan bli veldig likt call of duty,medal of honor den høres jo ut som det er de samme oppdragen man skal gjøre som var i de andre krigs spillene Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg trur den kan bli veldig likt call of duty,medal of honorden høres jo ut som det er de samme oppdragen man skal gjøre som var i de andre krigs spillene Spillbarheten er nærmest ikke til å sammenligne. For min del kan man sammenligne CoD med Quake, mens BiA kan man sammenligne med Full Spectrum Warriors. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg trur den kan bli veldig likt call of duty,medal of honorden høres jo ut som det er de samme oppdragen man skal gjøre som var i de andre krigs spillene Hvis det er tilfelle, vil BiA bli et realt drittspill. Men heldigvis ser det ut som om de går i en helt annen retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg