hotsand Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bæsj.. Hatt innbrudd i huset, og dei stjal min 2 uker gamle MSI Mega 180 deluxe og min bærbare acer travelmate 280. + mobiltelefoner etc.. Så viss noen får tilbud om billig MSI Mega eller Travelmate så gi beskjed! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 sjekk på qxl vi busta noe tyver der en gang... tok/ødela datamaskiner og utstyr for ca 150k Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Innbrudd er KJIPT! Hadde det i fjor høst, de tok mye som ikke lar seg erstatte, bl.a. en klokke som var ca. 150 år gammel. OT: Er du fornøyd med MSI MEGA 180? Lurer på å kjøpe en selv, den ser helt rå ut! Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Ikke egen innbo, men satser på å få på mine foreldres forsikring, siden dette bare er midlertidig bosted, og jeg har adresse hjemme hos mine foreldre.. Hørtes ut som det kunne gå når jeg snakket med forsikringen ihvertfall... @G2Petter Jeg var meget godt fornøyd med Megaen.. Fikk dog bare testet den i 2 uker.. Men kjøper nok lik engang til.. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 "Fint brukt Acer Travelmate 280 til salgs. Selges billig gronnet flytting til otlann." Skulle ikke overraske meg om vedkommende prøver å selge den via annonse.... det ville vært jævli morsomt å ta dem ved å "kjøpe" tilbake tingene sine.. Håper du får PC etc. tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå