Diablito2k Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 jeg har hatt _endel_ problemer i det siste med min pc.. som blant annet førte til total slettelse av en full 120GB s-ata disk. men det er i orden nå. men problemet er hver gang jeg starter windows, så starter den instalasjonen av denne disken. og den mislykkes hver gang. og da komme dette bildet opp (den fremste av de 2) det var bare får å vise bildet. beklager stort bilde (whine vis jeg skal bytte det til en url) og jeg har prøvd å instalere s-ata driverene fra MSI, som da ikke vil bli funnet av "veiviseren" eller "oppdater drivere" dillet.. så ossen fikser jeg dette ? jeg har et MSI neo2 865PE hk på forhånd, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Prøv med denne driver'n, det er den nyeste, fra Intel. Funker ikke det så må det litt feilsøking til Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) den er også instalert (uten at det hjalp noe ) Endret 6. juli 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå