darkness| Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Haha.. Du burde få deg en egen webside: "gjett hva jeg trakk opp colaen min i dag med?" Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 WoW jeg blir helt imponert her, men venter fortsatt på film. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Haha.. Du burde få deg en egen webside: "gjett hva jeg trakk opp colaen min i dag med?" OG der burde han ha en "topp-ti-liste" (i god late show still ) med filmer bilder og skikkelig dokumentajon om hva og hvordan det ble gjort. Hilse Lars Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva med å trekke den opp med en annen colaflaske? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva med å trekke den opp med en annen colaflaske? Det er jo helt fullstendig standard i allefall... _Alt_ kan brukes til å trekke opp ølflasker (eller colaflasker i dette tilfellet)... Bord, ølkasser, andre flasker, diverse steder på kroppen, lighter, nøkler osv osv... Er jo det same shit alt sammen... übergammelt partytricks heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå