Joachim_F Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nintendo-sjefen Saturo Iwata er ikke redd for å komme med kontroversielle utsagn. Nå forteller han at spillkjøpere ikke har interesse av onlinespilling. Les artikkelen her Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette står jo i klasse med hva en viss MS kar sa for endel år siden. Spillere er ikke interessert i onlinespilling? Hvor mye har denne karen drukket tro? Dessuten er det jo ikke bare online spillingen som er ett pluss, men også content download er jo konge...Se f.eks. Full Spectrum Warrior - det er jo genialt att man kan laste ned ekstra missions ettervært. Nei, maken til tøv. Jeg hadde sparka denne karen på sekundet, men det er kanskje ikke så enkelt... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvis nintendo kommer til å lage spill i samme sjanger som de gjør i dag, så er det ikke nødvendigvis mye å hente på online-muligheter. Men denne nye konsollen som kommer om et år eller to, skal liksom være revolusjonerende, litt pussig hvis de avskriver online-spilling da. Dessuten blir satser de jo på trådløs multiplayer på DS'n sin, vi får se..... Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Saturo Iwata har vel bare sett på fakta. Og de er: 1: Under 10% av Xbox-brukere abonnerer på Xbox Live. 2: Under 10% av PS2-brukere spiller med PS2 over internett. Med slike fakta på bordet så er jo konklusjonen åpenbar: 9/10 konsollbrukere er ikke interessert i å spille onlinespill. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 jepp, online spel har eg på pc når eg spele konsoll så legger eg klart mest vekt på single player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg