jonathankrane Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hallo alle sammen. Når jeg skal spille battlefield 1942 og DC på internett så loade den litt men så kommer det, failed to server. dette probleme har jeg hatt fra jeg kjøpte spillet og har blitt veldig lei av det ettervert. Så jeg lurer på om det er noen som har en ide om hva som kan være feil og hva jeg må gjøre for å spille det på nett på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hallo alle sammen. Når jeg skal spille battlefield 1942 og DC på internett så loade den litt men så kommer det, failed to server. dette probleme har jeg hatt fra jeg kjøpte spillet og har blitt veldig lei av det ettervert. Så jeg lurer på om det er noen som har en ide om hva som kan være feil og hva jeg må gjøre for å spille det på nett på forhånd takk for svar. Litt off-topic: Hvor kjøpte du spillet, og hva betalte du for det? ONTOPIC: Har du patchet det til nyeste versjon? (1.6) Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 betalte nok ekte versjon. nei ikke oppdatert skal prøve det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Du må nok oppdatere til 1.6 for å spille online på de fleste serverne! Kjøpte meg BF1942 i dag jeg også! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 LOL..jaja..du må oppgradere BF + at du må laste ned full version av DC 0.7 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) LOL..jaja..du må oppgradere BF + at du må laste ned full version av DC 0.7 ojoj, så ikke posten Endret 6. juli 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå