remerserr Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) En 16 år gammel jente gikk på kjøpesenteret da andre kunder merket en rar lyd (Som mange beskrev som fyverkeri lyder) etterfulgt av en eksplosjon fra jentas bukselomme. Hun slapp fra hendelsen med annengradsforbrenning og et stort sjokk etter at hennes Verzon Kyocera mobil (foreløbig ukjennt modell) eksploderte. Mange husker nok at flere Nokia og Sony Ericsson mobiler eksploderte ved juletider, og som den gang mistenker man at det er uorginale batterier som har skylden. Det ser nok ut som at "Kyocera goes Pyrocera" Skremende at mobilene skal eksplodere uten forvarsel Edit: Redigerte emnetittelen litt. Endret 6. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 men hvis de hadde tatt en titt i håndboka står det klart at uorginale deler kan være skadelige for telefonen og helsa! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Det står nok heller at produsentene ikke anbefaler uorginalt utstyr. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hehe, ja.. men jeg vrir og vender på det meste jeg men hvis man har lest noen nyheter om uorginalt tilbehør de siste årene burde de skjønne faren! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det står nok heller at produsentene ikke anbefaler uorginalt utstyr. Så nå vet vi hvorfor de skriver det... Hadde selv en merklig opplevelse med bil-laderen, jeg begynte å lukte en svidd/brent lukt, plutselig ser jeg bil-laderen min fra biltema som tar fyr...FULL panikk! Aldri uorginalt utstyr...! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er det bekreftet at hu hadde uoriginalt tilbehør/batteri i mobilen sin? Eller var det bare i de andre tilfellene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå