Hawkwind Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 ...hva har skjedd med det? (beklager om denne burde vært postet ett annet sted, forresten) Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tipper bruktmarkedet ikke har våknet til liv igjen etter at vi byttet serverlokasjon i natt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tipper drift jobber på spreng for å fikse alt De tar en ting av gangen og gjør en skikkelig jobb med det slik at de slipper å gjøre den igjen imorgen Lenke til kommentar
amund Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Har dere fortsatt problemer med bruktmarkedet? Ting fungerer fint herfra nå, og det kan tyde på at vi kun venter på DNS-oppdateringer før brikkene faller på plass igjen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg ser fremdeles ikke noe til Bruktmarkedet hos hw.no. Det ser ut som at nettleseren laster opp siden og viser til slutt "fullført" på statuslinjen, men siden er helt hvit. Hva er problemet med bruktmarked-siden? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Fungerer fint herfra også......:-) Lenke til kommentar
sirius Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bruktmarkedet virker fremdeles ikke ! Lenke til kommentar
alos Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 er bare å gå på bruktmarked.no så finner du det samme der. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er ikke bra nok at vi må gå til bruktmarked.no når hw.no egentlig skal ha sitt eget. Hvis bruktmarked.no er det samme som hw.no burde hw.no linke dit direkte. Hvis ikke hw.no skal opprettholde sitt bruktmarked burde de fortelle det og fjerne linken til den tomme siden. Det ville vært fint om hw.no kunne si noe om dette i denne tråden Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er ikke bra nok at vi må gå til bruktmarked.no når hw.no egentlig skal ha sitt eget. Hvis bruktmarked.no er det samme som hw.no burde hw.no linke dit direkte.Hvis ikke hw.no skal opprettholde sitt bruktmarked burde de fortelle det og fjerne linken til den tomme siden. Det ville vært fint om hw.no kunne si noe om dette i denne tråden Hardware.no bruker samme bruktmarked som bruktmarked.no. Bruktmarked.no er vel et nettsted under hw.no-nettverket ... men HW.no's versjon av bruktmarkedet har en annen skin, som passer bedre med designet på resten av siden. Les også Amunds svar lengere opp i tråden en gang til. Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Bruktmarkedet fungerer i den forstand at du kommer dit hvis du venter en ca 50 sekunder. Ellers kommer du rett og raskt dit hvis du på hovedsiden til HW klikker på Siste fra bruktmarkedet. Hvorfor det er slik, er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei, Bruktmarkedet fungerer fint her til morgen. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg brukte 50 sekunder nettopp på å få frem bruktmarkedet fra begin-linjen. Har IE6. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det kommer bare opp en tom side her, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det skjønner jeg ikke - for bruktmarkedet funker helt normalt herfra - og jeg også har IE6.............. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kommer ikke inn på bruktmarkedet jeg heller. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Nice. Nå fungerer hw.no sitt bruktmarked hos meg også. Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Har nå skrevet om noen inkluderinger, slik at alt skjer lokalt på maskinen. Hjalp dette? Det er tydelig at det kun er http://bruktmarked.hardware.no som er et problem (og det er derfor kun denne jeg har gjort endringer på). Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå