Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch bredbånd erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da tror jeg du har snakka med feil person der. for jeg spurte og å gå opp var ikke noe problem, du må da betale den pridsen det var for den nye hastigheten når du fikk adsl fra dem. ikke de prisene det er nå

Da har vel du en god guide på hvordan man finner den "rette" personen å snakke med... Da jeg fikk adsl fra dem eksisterte ikke 3000/512...

Lenke til kommentar
da tror jeg du har snakka med feil person der. for jeg spurte og å gå opp var ikke noe problem, du må da betale den pridsen det var for den nye hastigheten når du fikk adsl fra dem. ikke de prisene det er nå

Er dette tillfelle så kan Catch bare glømme og få meg som kunde... :no::thumbdown:

Lenke til kommentar

jeg sendte mail og spurte om pris å øke til 2100/512 og 3000/512 og fikk da tilbakemeldig om priser og at det ikke var noe problem. fikk da opplyst at det var de prisene som var da jeg bestilte fra dem som var gjeldene pga bindingstiden.du kan altså ikke få den prisen som står oppgitt på sidene nå hvis prisen var noe anderledes når du bestilte bredbånd fra catch.og så sant kobberlinjene dine klarer hastigheten.

kan være feriefolk som er der nå. ta det opp med dem etter ferien og se om du får bedre svar.

linjene fra catch er faktisk verdt pengene

Lenke til kommentar

og Znoken, kan trygt anbefale linjene til catch, de gir faktisk mer enn de lover samtidig at de tåler mye og veldig lite nedetid, har hatt flere levrandører og catch er faktisk den første jeg er godt fornøyd med. så skal du bestille burde du gjøre det nå når det er kampanje for da vil du ha lavere pris om du vil bytte til høyre hastighet

Lenke til kommentar

Ja Catch har stabile linjer ,men supporten er jeg ikke fornøyd med ! prøv å ring dem på en fredag kl 18.00 har sittet flere helger uten bredband p.g.a dette har sdsl linje og har ikke hatt den farten som jeg skal ha i det hele tatt , har hele tiden ligget 100-150 kbit/s under :( faktura avdelingen er ikke helt på topp heller ,jeg har sagt opp og skal gå til annen leverandør :blush:

Endret av Snopy
Lenke til kommentar

har faktisk selv ringt dem klokka 18 på en fredag og har ikke vært noe problem, og supporten er ikke oppe i helgene desverre. har faktisk positive erfaringer med fakturaavd også. er ikke mye catch får gjort med linjer fredag kveld så kan jo være derfor du har sittet uten nett.

har faktisk super erfaring med supporten dems. i begynnelsen hadde jeg trøbbel med linja og de tok den tia som trengtes for å fikse på det, de purrer på bravida når de ikke leverer som de skal, måtte bytte modem fant vi ut og det fikk jeg 2 dager etter jeg snakket med dem, så ikke kom å si at supporten er dårlig men untak av åpningstidene. og ang farten har jeg faktisk ligget langt over det jeg skal hele veien. at du ligger så mye lavere kan jo nesten tyde på at det er noe med modemet ditt eller maskina di.

Endret av stubrud
Lenke til kommentar

Ja stubrud ,syntes du jobber hardt for catch ,men faktisk her i området kjenner jeg flere som sliter med hastighet. Vi får satse på at vi alle har noe galt med maskinene våre som du sier :p , iallefall er MINE erfaringer med Catch som jeg skriver så får nå bare du ha dine positive erfaringer :ermm: man skal respektere andres meniger :) uten å skyte med skarpt :thumbup:

Lenke til kommentar

jobber ikke hardt for dem,sier bare mine erfaringer, du er faktisk den første jeg har hørt med hastighetsproblemer med catch. vet det var trøbbel med citylan men ikke med adsl/sdsl dems,har faktisk hørt fra alle jeg kjenner opplever det samme som meg at linja gir bra fart.. har 1700/512 og bruker 350-400 i upload og alikevel får jeg 1670 i speedtest.

er ikke ment å kritisere noen men som sagt du var den første jeg har hørt om det problemet og vet om mange med catch

:thumbup:

Lenke til kommentar

Sjekket litt ang oppgradering for de nye prisene, og det stemmer nok at det nskelig. Her er hva jeg fikk tilbake på mail (raske som bare det....)

 

Hei

 

Pr idag gjelder prisene på web kun ved nyetablering i en tidsbegrenset kampanjeperiode.

 

Dagens pris for oppgradering av linjen vil være i henhold til Catch ordinære priser som vil være kr 781,- inkl mva for en 1700/512 med 24 mnd bindingstid.

 

Catch jobber for tiden med hvilke hastigheter/priser vi skal tilby eksisterende kunder etter vår sommerkampanje er over og vi håper å ha dette klart i løpet av kort tid etter kampanjeslutt.

 

Anbefaler Dem å vente til dette er klart.

 

Med vennlig hilsen

Catch Info

Lenke til kommentar
da tror jeg du har snakka med feil person der. for jeg spurte og å gå opp var ikke noe problem, du må da betale den pridsen det var for den nye hastigheten når du fikk adsl fra dem. ikke de prisene det er nå

Spurte jeg og, og fikk heller ikke oppgradere..

Lenke til kommentar

Hadde 1mbit sdsl for ca 3 år siden. Da var det en tipp topp "lynrask" linje. Men etter den tid har jeg flytta og catch ble bytta ut med avidi(np canaldigital). Catch hadde tilnærma null nedetid på et år, og god support. Synd på den tiden ikke at 1000lappen for 1mbit var mye, men i dag har de jo nesten samme prisen enda, og det er dårlig. Har også nå symmetrisk linje fra canald., men dog 2050/2050. Denne herligheten betaler jeg 647kr i mnd for. Det er meget billig. Det skal sies at intil for ca 2mnd siden når modemplattformen ble bytta og nettet oppgradert så var det crap linjer, men masse nede tid og halvduplex. Mista nesten all innspeed når jeg upl. Men etter oppgraderinga så har linja vært like stabil som catch var, og i forhold til deres 2mbit sdsl så er det jo utrolig mye billigere. I tillegg så fikk jeg ikke en kilobit mer enn jeg skulle ha med catch, men heller ikke mindre. På cd linja mi så får jeg ca 2.2mbit inn og 2.1 ut. Det er meget bra. Så min konklusjon er at catch er gode på support og stabilitet, men ligger 3 år tilbake på pris.

Lenke til kommentar

Håper ingen føler no tidspress bare fordi de har en "kampanje"...tror dere de setter opp prisene igjen når kampanjen er over? Det gjorde de iallefal ikke etter "kampanjen" i fjor.

 

min 1700/512 linje ligger på litt over 1700 inn og rundt 450 ut men jeg måtte klage litt for å få den opp i 1700..fikk bare litt over 1500 før det.

 

En annen ting som er litt irriterende er at linja ramler ned i 5-10 sekunder flere ganger i døgnet... det skjer akkurat samtidig hos en kamerat av meg som også har catch.

 

Det kan jo hende de setter opp hastigheten til eksisterende kunder når den der kampanjen er over da...får vente og se. Gjør de ikke det så skal jeg alltids få opphevet den bindingstiden på en eller annen måte og bytte isp :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...