Gå til innhold

9800 pro flash xt kjøling


Anbefalte innlegg

jeg har ikke vga silencer, jeg har zalman heatpipe ( den enorme ) og vifta som medfølger valgfritt! Jeg skal klokke så det uler - vannkjøling desverre uaktuelt.

 

Så vet du noe om den zalman kjøleren? Jeg forstod det slik at zalman kjøleren ville være bedre en vga silencer tidligere i tråden her? Det håper jeg hvis ikke hadde det vært fint om noen sa ifra fort slik at jeg benytte angrefristen min!

 

Ignore avsnittet over. Jeg leste en rekke reveiws, og jeg får lavere lyd, bedre ytelse og oc med zalman kjøleren jeg sitter på her hjemme :dribble:

Endret av gthaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har ikke vga silencer, jeg har zalman heatpipe ( den enorme ) og vifta som medfølger valgfritt! Jeg skal klokke så det uler - vannkjøling desverre uaktuelt.

 

Så vet du noe om den zalman kjøleren? Jeg forstod det slik at zalman kjøleren ville være bedre en vga silencer tidligere i tråden her? Det håper jeg hvis ikke hadde det vært fint om noen sa ifra fort slik at jeg benytte angrefristen min!

 

Ignore avsnittet over. Jeg leste en rekke reveiws, og jeg får lavere lyd, bedre ytelse og oc med zalman kjøleren jeg sitter på her hjemme :dribble:

den kjøler noe bedre je men med et 9800pro trengs det ikke bedre kjøling enn etn vga silencer kan gi!

 

en vga silencer koster jo uannsett barea halvparten :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

3dfxcool ! !

jeg kjøpte ATI silencer 1 til mitt 9800 pro kort, pluss ram kjølere

 

( alt på 3dfxcool på oslolan, og mener å huske jeg spurte om dem hadde butikk i oslo og dem svarte ja )

 

men uansett: med den kjøleren og ram kjølerene flasher jeg FINT til 9800 xt, klokker enda litt til og får 6950 i 3dmarks 03 :thumbup:

f

ikk 6000 før jeg gjorde alt dette :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...