Anderspalm Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hei jeg er på utkikk etter en bærbar som ikke er alt for stor, har langt batteri kapasitet, gode spill muligheter, ser kul ut og cpu må være kjapp! (rundt 10000-16000.) er det noen som vet om noen passende bærbare? Lenke til kommentar
tds_dmns Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 For å få klarhet: Du vil ha en laptop som er : - Liten og lett (Øker prisen) - Rask cpu og skjermkort (for spilling. Øker prisen) - Ser "kul" ut (Er ofte også med på å øke prisen) - Og er rimelig. (10-.16K er rimelig for laptop). Mitt hint er: Du kan få TRE av disse ønskene, men ikke alle fire. Øker du prissjiktet til 20K, kan du ta en titt på noen av de nyere Acer'ene, men skal du primært bruke den til spill, anbefaler jeg at du heller venter til neste år og kjøper en PSP... //Svein Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tundra 1557 fra psdata for eksempel? Om ikke 15" er for stort, mener 3kg fortsatt er lett til å være bærbar da... Ellers ville jeg vurdert en mac fra apple, ibook... eneste den ikke dekker er vel spillbehovet ditt. Lenke til kommentar
Anderspalm Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 20k er greit, men bare gi meg noen tips, på noen bra modeller that is! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 digitalimpuls.no kjører kampanje i disse dager - http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkter...t=454&g0=5&g1=9 Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Får man ikke CL56 hos andre enn whitebox og zepto i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå