pcgutten Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hei! Hvordan kan jeg finne ut hva kjøleren min heter? Den er ganske gammel... Jeg vet bare det er en mastercooler så det når jeg tok av kabinettet. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Coolermaster har mange kjølere, Post ett bilde av den, eller gå på www.coolermaster.com og se om du ser den der. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 fY svarte!!! Tenk litt igjennom inleggene dine pcgutten! kansje en beskrivelse eventuelt bilde så hadde det vært lettere Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 stakkas gutt han e bare 11 .... lol Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hm... Når jeg tenker meg om så er det jo umulig for dere og vite hva kjøleren min heter uten et bilde :!: Så neste gang synest jeg at jeg skal ha med bilder eller spørre om noe annent fornuftig! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Er enig i det! Dette er slik post som burde stenges... Skal heller spørr neste gang jeg har et bilde. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 *flink gutt* gjør det heller du Lenke til kommentar
KAAN Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Nå skal det sies at gutten spør om hvordan han kan finne ut hva vifta heter. Litt feil i topic kanskje men spørsmålet var greit nok. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nå skal det sies at gutten spør om hvordan han kan finne ut hva vifta heter. Litt feil i topic kanskje men spørsmålet var greit nok. ja, han ville vite hvor han kunne lese av navnet eller liknende, ikke om hvem på forumet som fant det ut først.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Syns Yngvejos svarte bra nok i første innlegg eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå