AKIRAx77 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 MEGET merkbar forskjell når jeg surfer hardware.no og forumet idag. Responsen er umidelbar!! Eller er det bare jeg som tror det er bedre...synes å merke stor forskjell. AKIRA Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 er faktisk enig, men det var jo nedetid i går da alle hw.no serverene var nede så da skiftet de kanskje ut serveren? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ja, det var kjapt og presist i dag Får sjå utover dagen korleis det utvikler seg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Virker mye bedre nå. Har ikke orket å vært her så mye den siste tiden, fordi det har gått så sinnsykt tregt, men nå ser alt mye lysere ut. Bra jobbet! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Får bare håpe at www.hardware.no kommer opp snart (Kun http://hw.no som funker atm) slik at vi slipper å måtte prøve å vente på hva enn det er den venter på å laste hele tiden når vi browser forumet tho. Men ellers er alt bra. Opteron og 20 grader kjøligere ser ut til å ha gjort mye Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ojoj! Hvor raskt! I heart the new server! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Vi har ikke skiftet server, kun serverrom atm, iogmed at boksene får det kaldere blir dem og mer gla i oss Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jepp, det merkes. Må ha vært den lava aktiviteten på forumet rett etter byttet at ting gikk raskere. Nå er det tilbake til det gode, gamle Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jepp, nå er det back in business igjen ja! Har ikke merket noe tull siden flyttingen. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har merket en del tull med å komme inn på hw.no sine sider. Jeg klarer ikke å komme inn igjennom Tele2. Det går derimot bedre med Tiscali. Jeg synes ikke at det går noe særlig fortere på forumet nå enn det gjorde tidligere. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) QUOTE (Foxtrot @ 07/07/2004 : 17:57) Jeg har merket en del tull med å komme inn på hw.no sine sider. Jeg klarer ikke å komme inn igjennom Tele2. Det går derimot bedre med Tiscali. Jeg synes ikke at det går noe særlig fortere på forumet nå enn det gjorde tidligere. Har du lest hele tråden? (Med tanke på det du sa om hastighet. Hvorfor du ikke kommer frem med Tele2 er nevnt i en annen tråd, nemlig at DNS-serveren din ikke er oppdatert) Endret 7. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg